شنبه 8 اردیبهشت 1403

بزرگ‌ترین میدان دوّاب منطقه در شهرستان بناب بی صاحب است

رئیس اداره دامپزشکی بناب گفت: میدان دوّاب بناب بزرگ ترین میدان دوّاب در منطقه بوده ولی بی صاحب است.

14020223001080 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ رئیس دامپزشکی بناب در جلسه ساماندهی میدان دوّاب این شهرستان با بیان اینکه بناب با بیشترین دام تأمین کننده قسمت عمده ای از گوشت قرمز منطقه و استان است؛ اظهار کرد: با وجود تعداد بالای دام در این شهرستان، بناب نیازمند میدان دوّاب مجهز است.

مسعود گنجپوربا اشاره به مشکل بهدشتی میدان دوّاب خاطرنشان کرد: تهدید سلامت و بهداشت عمومی جامعه در این میدان کاملاً مشهود است و باید برای رفع این مشکلات اقدام عاجل صورت گیرد.

شهردار بناب نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری در میدان دوّاب بناب گفت: همکاران شهرداری همواره بر امور این میدان نظارت دارند.

فرید پناهی با بیان اینکه شورا و شهرداری بناب در صدد رفع نواقصات میدان دوّاب هستند؛ اذعان کرد: تا یک ماه آینده شهرداری نسبت به رفع نواقصات و ساماندهی میدان دوّاب از جمله تأمین مسائل بهداشتی، ایجاد سرویس های بهداشتی و سایر نواقص آن اقدام خواهد کرد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه تملک زمین و محل فعلی میدان دوّاب باید در اولویت اول شهرداری قرار گیرد؛ گفت: تا زمانی که مشکل مالکیت زمین میدان دوّاب حل نشده است، هرگونه هزینه و سرمایه گذاری در این محل به مصلحت نیست.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی همچنین ضمن تأکید بر حل مشکلات بهداشتی و سایر موضوعات این میدان، بر آمادگی خود برای پیگیری و رفع مشکلات این میدان علی الخصوص تملک زمین میدان دوّاب تأکید کرد.

photo 2016 08 09 17 30 55 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

منبع/ بینا۲۰

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =