شنبه 8 اردیبهشت 1403

یادداشت/پیام تشکر دکتر وحید رضایی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان بناب از مسئولان و مردم شهرستان بناب

دکتر وحید رضایی رئیس سابق بهداشت و درمان شهرستان بناب با پیامی از زحمات تمامی مسئولان شهرستان و مردم فهیم بناب تقدیر و تشکر کرد.

دکتر وحید رضائی

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

در ابتدا خداوند متعال را حمد و سپاس میگویم و بهترین سلام ها و عمیق ترین فروتنی خود را به پیشگاه مردم شریف و بسیار نازنین شهرستان بناب تقدیم می نمایم.

بالاخره پایان مسئولیت و ماموریت بنده در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب فرا رسید.

بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی خودم را در ابتدا، نسبت به مردم شریف و فهیم شهرستان بناب که بنده را بعنوان خادم و شهروندی کوچک در شهر خود دانسته و این حقیر را همواره لبریز از مهر و محبت صادقانه ی خویش نموده اند، اعلام میدارم!

وارزشمندترین افتخار بنده قدرشناسی و مهر و محبت زلال و بی آلایش این مردمان نازنین بوده و هست.

هر چند همواره از بابت کمبود ها وکاستی ها در پیشگاه مردم شرمنده بوده و هستیم!

تشکر از کلیه همکاران بسیار عزیزم در مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب که شاهد تلاش های صادقانه و خالصانه ی ایشان علی رغم مشکلات عدیده بوده ام و امیدوارم از اینکه در احقاق حقوق همکاران چنان که باید کوشا نبودم، بنده را مورد عفو خود قرار دهند. و اگر تندی و جسارتی از بنده دیده اند بر من ببخشایند، که همه بی غرض و در جهت منافع سیستم و سلامت شهروندان بوده و بس!

تشکر از مسئولین ارشد شهرستان بناب:

فرماندار بسیار عزیز و مردمی جناب آقای رضا لعلی بزرگوار که در حمایت از مسیری که در پیش گرفته بودیم همواره سنگ تمام گذاشتند و غنیمتی بزرگ برای شهرستان و منطقه بوده و هستند و فرمانداران سابق جناب آقای دکتر رفیعی و جناب مهندس فتحی عزیز که در دوران سخت کرونا در کنارمان بودند.

تشکر از نماینده ی پرتلاش و محبوب شهرستان که همواره پشتیبان مجموعه بهداشت و درمان بوده و هستند و بنده شاهد پیگیری های مستمر و موثر ایشان بودم.
حتما در آینده هم منشاء اثرات خیر برای بهداشت و درمان شهرستان خواهند بود.

تشکر ویژه از امام جمعه ی دانشمند و دلسوز شهرستان، که همواره نصایح داهیانه ایشان چراغ راه بنده و همکاران شبکه بهداشت و درمان بوده و هست.

تشکر از مدیر حوزه علمیه اعظم بناب ،سالک الی الله حضرت شیخ مجید باقری بنابی (دامه برکه) ذخیره معنوی شهرستان بناب، که همواره شخص بنده و مجموعه بهداشت و درمان را بهره مند از دعاهای خیر خویش نمودند!

تشکر از اعضای شورای تامین شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج همیشه سرافراز که همواره در کنار ما بوده و سلامت مردم را مهم شمرده اند، و در هر لحظه با تصمیمات بجا و موثر خود، بارها شبکه بهداشت و درمان را از گردنه های خطیر به سلامت عبور داده اند.

تشکر از تمامی ادارات خدمت رسان و اعضای شورای اداری شهرستان، دانشگاه ها ، آموزش و پرورش و سایر ادارات که افتخار همسنگری با تک تک ایشان را داشتم و همواره بالاترین درجه از همکاری را از خودشان در قبال شبکه بهداشت و درمان نشان داده اند.

تشکر از خیرین، بزرگان و معتمدین شهرستان ، شورای اسلامی، شهرداری ، بخشدار عزیز ، صاحبان صنایع و کارخانجات ، که خالصانه ، به جد و سخاوتمندانه در حمایت از مجموعه شبکه بهداشت و درمان همیشه پیشقدم بوده اند.

تشکر از اصحاب رسانه، که با انعکاس دستاوردهای شبکه و در راستای جهاد تبیین ما را همواره حمایت نمودند و در کنار آن با نقدهای بجا و گاه بیرحمانه ی خود، ما را در اصلاح ایرادات سیستم یاری رساندند.

تشکر از خانواده عزیزم،
مادر عزیزتر از جانم که خود را مدیون دعاهایش میدانم!

تشکر ویژه از همسر دلسوز ، فداکار و مهربانم که از اولین روز آشنایی تا کنون، عاشقانه در کنارم بوده و تمامی مسئولیت های خانه ،خانواده و فرزندانم را به تنهایی بدوش کشیده است ، اگر صبوری، گذشت و حمایت های خانواده نبود مطمئنا توان خدمت پیدا نمیکردم!

تشکر از تیم مدیریتی شبکه و دوستان خوبم در ستاد شبکه که به جرات یکی از همدل ترین و سالم ترین تیم های مدیریتی را داشتیم و دوستانم برای اهداف شبکه از جان و دل مایه گذاشتند!

تشکر از اساتید خودم مخصوصا شخص جناب دکتر منتظر عزیز و بزرگوار، جراح و پزشک معتمد شهرستان، که همواره مدیون راهنمایی ها و حمایت های برادرانه ایشان بوده ایم!

بی گمان زبان و قلم از شکر این همه نعمت عاجز است!!!

خداوند را گواه میگیرم که در حد توان سعی نمودم همواره طرف حق باشم و تنها خط قرمز ام را سلامت مردم و سلامت اداری مجموعه ام قرار دهم.

در برابر ناملایمات با توکل بر خدا، ایستادگی کردم و قدمی از هدف ها و مواضع تعیین شده برای سیستم بهداشت و درمان شهرستان عقب نشینی ننمودم!

چون بحمدالله نیاز به آن میز مدیریت کذایی نداشتم، به احدی باج ندادم و هیچ ترسی از اجرای قانون و برقراری حق نداشتم!

سعی نمودم نا اهلان را دور و افراد شایسته را جذب نمایم.
به ظالم، ظلم کردم و به مظلوم فروتنی!

سیل دشمنی ها با شخص بنده و شبکه بهداشت و درمان را نتیجه طبیعی برخورد با انواع فسادها میدانم و این دشمنی ها را با افتخار به جان خریدم!

خودم, [۱۷.۰۳.۲۴ ۱۰:۳۵]
ولی تمامی کسانی را که دانسته در حق بنده ظلم کردند، افترا بستند و تهمت زدند ، آزار و اذیت و محکوم کردند ، باعث نگرانی خانواده و احساس ناامنی خانواده ام شدند، در مورد بنده قضاوت های ناصواب نمودند و مهمتر از همه ،باعث تلف شدن فرصت هایی شدند که باید صرف خدمت و حل مشکلات شبکه و مردم می شد!
به خداوند عادل می سپارم!

امیدوارم با رفتن بنده شاهد آشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با شهرستان بناب باشیم! و حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی را در شهرستان بصورت پررنگ ببینیم!

و امیدوارم مسیر پیشرفت شبکه بهداشت و درمان به هدف اعتلای هرچه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی با ادامه حمایت های موجود و تلاش مسئولین جدید، بیش از پیش هموار گردد.

چرا که همواره اعتقاد داشتم نباید برنامه ی سیستم ها ، مخصوصا در حوزه بهداشت و درمان، قائم به شخص خاص و وابسته به دوره ی سیاسی خاص باشد!

افراد شایسته ،متخصص، دلسوز ، دارای ارق ملی و متعهد ، تاریخ انقضا ندارند!

این افراد را پیدا کنیم و برای حل مشکلات مملکت از وجودشان بهره ببریم.

هر فرصتی برای خدمت به مردم نازنین ایران غنیمت است!

اگر مسیری درست ریل گذاری شده است حتی با تغییر دولت ها و سیاست ها از این مسیر حمایت و صیانت کنیم.

ما در قبال این سرزمین مسئولیم و تاریخ قطعا عملکرد ما را به قضاوت خواهد نشست…

در پایان از خداوند متعال تقاضا دارم از سر تقصیرات این بنده ی حقیر بگذرد و قلم عفو بکشد که روز حساب بسیار نزدیک و سخت است… و از پیشگاه مردم که ولی نعمت های واقعی ما بوده و هستند و تک تک همکاران عزیزم طلب حلالیت می نمایم!

و امیدوارم در فرصت باقی مانده و اگر عمری باقی باشد، بعنوان یک پزشک و جراح در کاهش آلام مردم شریف منطقه مفید و کوشا باشم!
ان شاءالله

دکتر وحید رضائی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵

خبرنگار/ زهرا فرتوت

💠تلگرام @akhbare_bonab
💠اینستاگرام instagram.com/akhbarbonab1399
💠 وب سایتhttp://www.akhbarbonab.irاخباربناب #اخباربناب #بناب #خبرنگار #ذاکراحمدزاده #پایگاهخبریاخباربناب #کباببناب #شهردوچرخه #فولا #فولادصنعتبناب #حوزهولیعصر #فولادظفر #کشمش #نمایندهمجلس #دانشگاهبناب #امامجمعهبناب #فرمانداربناب #شهرداربناب #شورایبناب #مجلسشورایاسلامیبناب #انعکاسبناب #صدایبناب #شهرستانبناب #صورتوتاخانه #نیروگاهبناب #نیرویانتظامیبناب #سپاه ناحیهبناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + چهار =