جمعه 10 فروردین 1403

کلنگ ساخت ساختمان مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه بناب زده شد.

مراسم کلنگ‌زنی ساختمان مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه بناب با حضور دکتر ابراهیم نعیمی، مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم برگزار شد.

photo ۲۰۲۳ ۰۵ ۱۴ ۱۹ ۲۶ ۴۳ 2 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ مراسم کلنگ‌زنی احداث ساختمان مرکز بهداشت، درمان، مشاوره و سبک زندگی دانشگاه بناب با حضور دکتر ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان، اعضای هیات رئیسه و مدیران اجرایی دانشگاه بناب برگزار شد.

دکتر مصطفی خجسته‌نژند، معاون دانشجویی دانشگاه بناب در حاشیه این مراسم کلنگ‌زنی گفت: این ساختمان به مساحت حدود ۳۰۰ متر مربع در دو طبقه به متراژ ۶۰۰ متر مربع ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: این مرکز دارای یک سالن پذیرش، سالن انتظار مراجعین، اتاق مدیریت، ۴ اتاق جهت کارشناسان اداری، ۴ اتاق مشاوره فردی، یک اتاق برای کارشناس بهداشت محیط، یک اتاق ویزیت پزشک، ۲ اتاق مشاوره گروهی، ۱ اتاق روان‌سنجی، ۱ اتاق مددکاری اجتماعی، ۲ اتاق کلاس‌های آموزشی، اتاق بایگانی، انبار و نمازخانه خواهد بود.

دکتر ابراهیم نعیمی، مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم با اشاره به اینکه رویکرد مرکز مشاوره، با آموزش، به دنبال توانمند کردن دانشجویان برای مسائل مختلف زندگی است، افزود: رویکرد مرکز مشاوره علاوه بر رویکرد درمان، رویکرد پیشگیری یعنی برطرف کردن ضعف‌ها، ناتوانایی‌ها است.

وی به آموزش مهارتی‌هایی که به دانشجو قبل از ورود به دانشگاه آموزش داده نشده است اشاره کرد و افزود: اموزش حل مسئله‌های زندگی، مدیریت هیجانات زندگی، کنترل خشم، خود مراقبتی، صبر و تحمل را باید در مدارس قبل از ورود به دانشگاه بیشتر اهمیت داد تا دانشجویان در زمان دانشگاه کمتر دچار این ناهنجاری‌ها شوند.

دکتر نعیمی با اشاره به سبک زندگی جدید گفت: تشویق به فرزندآوری و داشتن خواهر و برادر در زندگی فرزندان نیاز ضروری جامعه است.

وی ادامه داد: وجود فرزندان بیشتر باعث رشد و شکوفایی و مقابله با ناهنجاری‌های کودکی و افزایش صبر و تحمل و یادگیری کنترل هیجانات در دوران کودکی و آمادگی و پختگی برای دوران جوانی می‌شود.

گفتنی است دکتر ابراهیم نعیمی پس از نشست با اعضای هیات رئیسه و مدیران اجرایی دانشگاه بناب به دیدار علمای شهرستان، تولیت حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) آیت الله شیخ مجید باقری بنابی رفت.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =