جمعه 7 اردیبهشت 1403

برگزاری همایش ملی سازه های مقاوم در دانشگاه بناب

همایش ملی سازه های مقاوم توسط گروه مهندسی عمران در دانشگاه بناب برگزار شد

11111111111111 min - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش اخبار بناب؛ دومین همایش ملی سازه های مقاوم در برابر ضربه و انفجار با کد مجوز ISC : ۰۰۲۱۰-۲۲۰۴۶ توسط گروه مهندسی عمران دانشگاه و به صورت مجازی برگزار گردید.



 دبیر اجرایی همایش در تشریح برگزاری این خبر اظهار کرد: این همایش با همکاری گروه مهندسی عمران دانشگاه بناب با دانشکده و پژوهشکده مهندسی و پدافند غیرعامل دانشگاه جامع امام حسین (ع) و در بستر مجازی با حضور اساتید، دانشجویان، مهندسین و پژوهشگران فعال در عرصه مصالح و سازه های مقاوم، پدافند غیرعامل، بهسازی و مقاوم‌سازی برگزار شد.

 دکتر سمیه ملایی با اشاره به اینکه در این همایش ۱۸۰ نفر ثبت نام کرده بودند، افزود: تعداد ۸۰ مقاله به دبیرخانه همایش فرستاده شده بود که ۵۵ مقاله پذیرش شد.

 وی گفت: از مقالات پذیرش شده،  ۴۵ مقاله بصورت سخنرانی و ۱۰ مقاله نیز بصورت پوستر ارائه گردیدند.  
ملایی با اعلام این خبر که همه پوسترها و فایلهای ارائه در پنل کاربرها در اختیار عموم قرار دارد، افزود: مقالات ارائه شده همایش ملی بزودی در پایگاه‌های  CIVILICA و ISC در دسترس قرارخواهد گرفت.

همچنین همزمان با برگزاری همایش، کارگاه‌های مجازی با تدریس اساتید متخصص نیز تشکیل گردید که ۱۵۰ نفر در این کارگاه ها حضور داشتند.

منبع/ روابط عمومی دانشگاه بناب؛

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14020810000526 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

10مربی برتر ایرانی که امیدهای آینده را زنده کردند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به استفاده از توان داخلی به ویژه در استفاده از مربی ایرانی نقطه نظر خاصی دارند که نتایج حاصله در رده‌های پایه‌ای ورزش نیز نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای کشور در این حوزه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =