دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

همایش بزرگ پیاده روی دانشگاهیان با شعار غزه قهرمان در دانشگاه بناب برگزار شد

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، همایش بزرگ پیاده روی اساتید، کارکنان و دانشجویان در حمایت از مردم  مظلوم فلسطین با شعار “غزه قهرمان” برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده روی دانشگاهیان با شعار غزه قهرمان در دانشگاه بناب برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بناب به نقش موثر و سازنده ورزش در بین جوانان و اینکه نقش مهمی در بالا بردن نشاط و سلامت در جامعه دارد اشاره کرد و افزود: ورزش عامل مهمی برای افزایش امید و همبستگی ملی است و توجه به ورزش درون دانشگاهی علاوه بر تامین سلامت جسمانی زمینه ساز ورزش قهرمانی در سطح ملی و بین اللملی است.

photo ۲۰۲۳ ۱۰ ۲۵ ۱۵ ۰۵ ۵۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

حجت الاسلام حسن حیدرزاده از معاونت دانشجویی دانشگاه بناب خواست که فرهنگ ورزش صبحگاهی را در دانشگاه نهادینه کرده و در طول ایام هفته با برگزاری  ورزش های صبحگاهی باعث افزایش بیشتر و بهتر روحیه دانشگاهیان دانشگاه بناب شوند.

حمایت از مردم غزه وظیفه همه مسلمین است.

وی به قضایای غزه اشاره کرد و گفت: حمایت از مردم غزه وظیفه همه مسلمین است.

photo ۲۰۲۳ ۱۰ ۲۵ ۱۵ ۰۵ ۵۴ 2 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

وی گفت: مرد غزه با جان و مال از میهن خود دفاع میکنند و وظیفه همه ما مسلمین هست که با هر وسیله و امکانات یاری و کمک رسان مردم مظلوم غزه باشیم.

در ادامه این همایش معاون دانشجویی دانشگاه بناب با اشاره به اینکه خداوند همیشه یارویاور مظلومان است و انشاالله به زودی مردم غزه پیروزمندانه این جنگ را پشت سر خواهند گذاشت گفت: افزایش نشاط عمومی دانشگاهیان، ضرورت توجه بیشتر و بهتر به ورزش های همگانی و تشویق ‌به تحرک و ورزش کردن دانشگاهیان هدف از برگزاری این رویداد است.

photo ۲۰۲۳ ۱۰ ۲۵ ۱۵ ۰۵ ۳۳ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

دکتر ناصر قاسمیان افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادابی، تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا و تامین سلامتی جسم و روح ، ارتقای سلامت، ترویج و توسعه ورزش همگانی از دیگر اهداف برگزاری همایش پیاده روی است.

در این همایش اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، از مقابل سردرب دانشگاه شروع به حرکت و مسیر جاده خوابگاه خواهران را به سمت میدان مرکزی دانشگاه پیاده روی نمودند.

گفتنی است: در پایان این همایش، همراه با پذیرایی مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز به تعداد 20 نفر از شرکت کنندگان اهدا شد.

همایش

خبرنگار/ زهرا فرتوت

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =