شنبه 8 اردیبهشت 1403

یادداشت/پیام تشکر دکتر وحید رضایی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان بناب از مسئولان و مردم شهرستان بناب

دکتر وحید رضایی رئیس سابق بهداشت و درمان شهرستان بناب با پیامی از زحمات تمامی مسئولان شهرستان و مردم فهیم بناب تقدیر و تشکر کرد.

دکتر وحید رضائی

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

در ابتدا خداوند متعال را حمد و سپاس میگویم و بهترین سلام ها و عمیق ترین فروتنی خود را به پیشگاه مردم شریف و بسیار نازنین شهرستان بناب تقدیم می نمایم.

بالاخره پایان مسئولیت و ماموریت بنده در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب فرا رسید.

بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی خودم را در ابتدا، نسبت به مردم شریف و فهیم شهرستان بناب که بنده را بعنوان خادم و شهروندی کوچک در شهر خود دانسته و این حقیر را همواره لبریز از مهر و محبت صادقانه ی خویش نموده اند، اعلام میدارم!

وارزشمندترین افتخار بنده قدرشناسی و مهر و محبت زلال و بی آلایش این مردمان نازنین بوده و هست.

هر چند همواره از بابت کمبود ها وکاستی ها در پیشگاه مردم شرمنده بوده و هستیم!

تشکر از کلیه همکاران بسیار عزیزم در مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب که شاهد تلاش های صادقانه و خالصانه ی ایشان علی رغم مشکلات عدیده بوده ام و امیدوارم از اینکه در احقاق حقوق همکاران چنان که باید کوشا نبودم، بنده را مورد عفو خود قرار دهند. و اگر تندی و جسارتی از بنده دیده اند بر من ببخشایند، که همه بی غرض و در جهت منافع سیستم و سلامت شهروندان بوده و بس!

تشکر از مسئولین ارشد شهرستان بناب:

فرماندار بسیار عزیز و مردمی جناب آقای رضا لعلی بزرگوار که در حمایت از مسیری که در پیش گرفته بودیم همواره سنگ تمام گذاشتند و غنیمتی بزرگ برای شهرستان و منطقه بوده و هستند و فرمانداران سابق جناب آقای دکتر رفیعی و جناب مهندس فتحی عزیز که در دوران سخت کرونا در کنارمان بودند.

تشکر از نماینده ی پرتلاش و محبوب شهرستان که همواره پشتیبان مجموعه بهداشت و درمان بوده و هستند و بنده شاهد پیگیری های مستمر و موثر ایشان بودم.
حتما در آینده هم منشاء اثرات خیر برای بهداشت و درمان شهرستان خواهند بود.

تشکر ویژه از امام جمعه ی دانشمند و دلسوز شهرستان، که همواره نصایح داهیانه ایشان چراغ راه بنده و همکاران شبکه بهداشت و درمان بوده و هست.

تشکر از مدیر حوزه علمیه اعظم بناب ،سالک الی الله حضرت شیخ مجید باقری بنابی (دامه برکه) ذخیره معنوی شهرستان بناب، که همواره شخص بنده و مجموعه بهداشت و درمان را بهره مند از دعاهای خیر خویش نمودند!

تشکر از اعضای شورای تامین شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج همیشه سرافراز که همواره در کنار ما بوده و سلامت مردم را مهم شمرده اند، و در هر لحظه با تصمیمات بجا و موثر خود، بارها شبکه بهداشت و درمان را از گردنه های خطیر به سلامت عبور داده اند.

تشکر از تمامی ادارات خدمت رسان و اعضای شورای اداری شهرستان، دانشگاه ها ، آموزش و پرورش و سایر ادارات که افتخار همسنگری با تک تک ایشان را داشتم و همواره بالاترین درجه از همکاری را از خودشان در قبال شبکه بهداشت و درمان نشان داده اند.

تشکر از خیرین، بزرگان و معتمدین شهرستان ، شورای اسلامی، شهرداری ، بخشدار عزیز ، صاحبان صنایع و کارخانجات ، که خالصانه ، به جد و سخاوتمندانه در حمایت از مجموعه شبکه بهداشت و درمان همیشه پیشقدم بوده اند.

تشکر از اصحاب رسانه، که با انعکاس دستاوردهای شبکه و در راستای جهاد تبیین ما را همواره حمایت نمودند و در کنار آن با نقدهای بجا و گاه بیرحمانه ی خود، ما را در اصلاح ایرادات سیستم یاری رساندند.

تشکر از خانواده عزیزم،
مادر عزیزتر از جانم که خود را مدیون دعاهایش میدانم!

تشکر ویژه از همسر دلسوز ، فداکار و مهربانم که از اولین روز آشنایی تا کنون، عاشقانه در کنارم بوده و تمامی مسئولیت های خانه ،خانواده و فرزندانم را به تنهایی بدوش کشیده است ، اگر صبوری، گذشت و حمایت های خانواده نبود مطمئنا توان خدمت پیدا نمیکردم!

تشکر از تیم مدیریتی شبکه و دوستان خوبم در ستاد شبکه که به جرات یکی از همدل ترین و سالم ترین تیم های مدیریتی را داشتیم و دوستانم برای اهداف شبکه از جان و دل مایه گذاشتند!

تشکر از اساتید خودم مخصوصا شخص جناب دکتر منتظر عزیز و بزرگوار، جراح و پزشک معتمد شهرستان، که همواره مدیون راهنمایی ها و حمایت های برادرانه ایشان بوده ایم!

بی گمان زبان و قلم از شکر این همه نعمت عاجز است!!!

خداوند را گواه میگیرم که در حد توان سعی نمودم همواره طرف حق باشم و تنها خط قرمز ام را سلامت مردم و سلامت اداری مجموعه ام قرار دهم.

در برابر ناملایمات با توکل بر خدا، ایستادگی کردم و قدمی از هدف ها و مواضع تعیین شده برای سیستم بهداشت و درمان شهرستان عقب نشینی ننمودم!

چون بحمدالله نیاز به آن میز مدیریت کذایی نداشتم، به احدی باج ندادم و هیچ ترسی از اجرای قانون و برقراری حق نداشتم!

سعی نمودم نا اهلان را دور و افراد شایسته را جذب نمایم.
به ظالم، ظلم کردم و به مظلوم فروتنی!

سیل دشمنی ها با شخص بنده و شبکه بهداشت و درمان را نتیجه طبیعی برخورد با انواع فسادها میدانم و این دشمنی ها را با افتخار به جان خریدم!

خودم, [۱۷.۰۳.۲۴ ۱۰:۳۵]
ولی تمامی کسانی را که دانسته در حق بنده ظلم کردند، افترا بستند و تهمت زدند ، آزار و اذیت و محکوم کردند ، باعث نگرانی خانواده و احساس ناامنی خانواده ام شدند، در مورد بنده قضاوت های ناصواب نمودند و مهمتر از همه ،باعث تلف شدن فرصت هایی شدند که باید صرف خدمت و حل مشکلات شبکه و مردم می شد!
به خداوند عادل می سپارم!

امیدوارم با رفتن بنده شاهد آشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با شهرستان بناب باشیم! و حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی را در شهرستان بصورت پررنگ ببینیم!

و امیدوارم مسیر پیشرفت شبکه بهداشت و درمان به هدف اعتلای هرچه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی با ادامه حمایت های موجود و تلاش مسئولین جدید، بیش از پیش هموار گردد.

چرا که همواره اعتقاد داشتم نباید برنامه ی سیستم ها ، مخصوصا در حوزه بهداشت و درمان، قائم به شخص خاص و وابسته به دوره ی سیاسی خاص باشد!

افراد شایسته ،متخصص، دلسوز ، دارای ارق ملی و متعهد ، تاریخ انقضا ندارند!

این افراد را پیدا کنیم و برای حل مشکلات مملکت از وجودشان بهره ببریم.

هر فرصتی برای خدمت به مردم نازنین ایران غنیمت است!

اگر مسیری درست ریل گذاری شده است حتی با تغییر دولت ها و سیاست ها از این مسیر حمایت و صیانت کنیم.

ما در قبال این سرزمین مسئولیم و تاریخ قطعا عملکرد ما را به قضاوت خواهد نشست…

در پایان از خداوند متعال تقاضا دارم از سر تقصیرات این بنده ی حقیر بگذرد و قلم عفو بکشد که روز حساب بسیار نزدیک و سخت است… و از پیشگاه مردم که ولی نعمت های واقعی ما بوده و هستند و تک تک همکاران عزیزم طلب حلالیت می نمایم!

و امیدوارم در فرصت باقی مانده و اگر عمری باقی باشد، بعنوان یک پزشک و جراح در کاهش آلام مردم شریف منطقه مفید و کوشا باشم!
ان شاءالله

دکتر وحید رضائی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵

خبرنگار/ زهرا فرتوت

💠تلگرام @akhbare_bonab
💠اینستاگرام instagram.com/akhbarbonab1399
💠 وب سایتhttp://www.akhbarbonab.irاخباربناب #اخباربناب #بناب #خبرنگار #ذاکراحمدزاده #پایگاهخبریاخباربناب #کباببناب #شهردوچرخه #فولا #فولادصنعتبناب #حوزهولیعصر #فولادظفر #کشمش #نمایندهمجلس #دانشگاهبناب #امامجمعهبناب #فرمانداربناب #شهرداربناب #شورایبناب #مجلسشورایاسلامیبناب #انعکاسبناب #صدایبناب #شهرستانبناب #صورتوتاخانه #نیروگاهبناب #نیرویانتظامیبناب #سپاه ناحیهبناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + چهارده =