شنبه 8 اردیبهشت 1403

کاروان بزرگ رژه خودرويی غدیر تا ظهور در روستای چپقلو


کاروان بزرگ رژه خودرويي غدیر تا ظهور توسط هیئت حضرت ابوالفضل (ع) روستای چپقلو برای گرامیداشت عید بزرگ غدیر خم با عبور کاروان از 11 شهر و روستا برگزار میشود.

egg - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئول هیئت حضرت ابوالفضل (ع) روستای چپقلو در گفتگو با پایگاه خبری اخبار بناب؛ در تشریح این خبر اظهار کرد: این رژه خودرویی به کمک جوانان و نوجوانان هیئت و بسیجیان پایگاه شهید محلاتی روز جمعه مصادف با روز عید غدیر خم از ساعت 16 در محل روستای چپقلو آغاز و با عبور از 11 شهر و روستاهای شهرستان های بناب و ملکان به کار خود خاتمه خواهد داد.


حاج شمسعلی فرتوت افزود: کاروان خودروهای تزئین شده به مناسبت عید بزرگ اسلامی با پخش بسته های فرهنگی و پذیرایی بعد از حرکت از روستای چپقلو به روستاهای حاج مصیب، قره قشلاق، خلیلوند و مسیر بناب رسیده و برنامه‌های گسترده و متنوعی در سطح شهر و روستا اجرا خواهند نمود.

photo ۲۰۲۳ ۰۷ ۰۶ ۲۳ ۲۳ ۳۳ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب


وی گفت: در ادامه کاروان غدیر بعد از شهرستان بناب به طرف شهرستان ملکان حرکت کرده و با گذر از روستای قشلاق از شهر ملکان، مبارک شهر عبور خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه این کاروان خودجوش به کمک خیرین و جوانان عاشق مکتب اهل بیت (ع) تشکیل یافته است، گفت: ادامه حرکت کاروان غدیر با عبور از روستاهای یولقونلو جدید و یولقونلو قدیم و همچنین روستای احمد آباد به محل هیئت حضرت اباالفضل (ع) در روستای چپقلو خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه در نهایت کاروان شاد عید غدیر در محل هیئت به برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت دهه ولایت و امامت خواهد پرداخت، افزود: هیئت حضرت ابوالفضل (ع) روستای چپقلو مراسم عید غدیرخم را با انواع برنامه های شاد و مفرح و انواع مسابقات و قرعه کشی اجرا و با پذیرایی و صرف شام برگزارخواهد کرد.

انتهای خبر/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + پنج =