سه‌شنبه 29 اسفند 1402

رفع مشکلات مسکن‌های مهر شهرک ولیعصر بناب

رفع مشکلات مسکن‌های مهر شهرک ولیعصر بناب

به گزارش اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ مهدی نژاد خلیلی افزود: با اقداماتی که با تلاش و پیگیری‌های مسئولان انجام گرفته و با اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی که جذب کرده، شهرک ولیعصر جان تازه‌ای گرفته و در این راستا برای رفع مشکلات مسکن مهر نشینان این شهرک، تلاش‌های بیشتر و بهتری انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به این‌که بیش از ۱۶ هزار متر مربع آسفالت‌های خراب شده جاده اصلی شهرک را تخریب و نوسازی کرده‌ایم، ادامه داد: با بستر و زیرسازی ۵۰ هزار مترمربع دیگر در شهرک ولیعصر، ۵۰ هزار متر مربع آسفالت سازی جدید شده است.

وی با اعلام این خبر که تا آخر مهرماه امسال، مشکلات جاده شهرک ولیعصر حل می‌شود، گفت: تا ۱۰ روز آینده اگر بارندگی اتفاق نیافتد، لکه گیری چاله‌ها و محل لوله کشی‌های فاصلاب نیز آسفالت می‌شود.

نژاد خلیلی با اشاره به اتمام پروژه فاضلاب این شهرک، گفت: از اهالی شهرک تقاضا داریم نسبت به درخواست انشعاب فاضلاب خانه‌های خود، همکاری‌های بیشتر انجام دهند تا شاهد بهداشت بیشتر و قطع بوی نامطبوع فاضلاب از این منطقه باشیم. 

وی از اصلاح شکل هندسی و احداث میدان در تقاطع دو جاده شهرک و هم‌چنین اصلاح و بازسازی میدان ورودی این شهرک روبه روی مجتمع زیتون و توجه به زیبایی بیشتر و بهتر این شهرک خبر داد.

وی افزود: تابلوهای شهرک ولیعصر نیز آماده شده و قرار است به زودی در جاده اصلی شهرک نصب شوند.

وی با اشاره به این‌که جاده دسترسی شهرک در دو باند و کل معابر سایت هفت شهرک آماده سازی و شن ریزی و آسفالت شده، گفت: اکنون و در آینده نزدیک نیز در سایت شش، انجام زیرساخت‌ها و آسفالت ریزی را ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، شهرک ولیعصر بناب که احداث آن از سال ۱۳۷۳ در زمینی به وسعت ۱۸۰ هکتار آغاز شده، دارای بیش از ۴۰۰۰ نفر جمعیت بوده و شامل مسکن‌های مهر است.

در حال حاضر شهرک ولی عصر(عج) بناب بدون شهرداری اداره می‌شود و مقصد سرریز جمعیت ۱۵۰ هزار نفری شهرستان بناب بوده و پس از گذشت ۲۷ سال هنوز نواقص زیادی دارد و مردم منطقه با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، امید می‌رود تا هرچه سریعتر مشکلات آن به پایان رسد.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب که یکی از شهرستان‌های بزرگ و پرجمعیت آذربایجان شرقی است در ۱۲۰ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.

انتهای پیام /خبرنگار ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تالاب قره قشلاق جاذبه‌ای جالب و دیدنی در شهرستان بناب

جاذبه‌های طبیعی آذربایجان شرقی هر گردشگری را به وجد می‌آورد از این رو با ما همراه باشید و درباره تالاب قره‌قشلاق جاذبه‌ای جالب و دیدنی در بناب بیشتربدانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دو =