دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

کنکور امسال در حوزه امتحانی بناب با نظم و کیفیت بهتری برگزار شد

فرماندار بناب؛ کنکور امسال در حوزه امتحانی بناب به مراتب نسبت به گذشته با نظم و کیفیت بهتری برگزار شد.

1153 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ رضا لعلی روند برگزاری کنکور در شهرستان بناب را خوب ارزیابی کرد و افزود: کنکور امسال در حوزه امتحانی دانشگاه بناب به مراتب نسبت به سالهای قبل با نظم و کیفیت بهتری برگزار شد و جا دارد از زحمات مسئولان برگزاری کنکور، کمیته دانشجویی شهرستان، شهرداری و تمامی ارگانهای دخیل در برگزاری کنکور سراسری تقدیر و تشکر کنیم.

مجتبی عباسیان رئیس دانشگاه بناب ضمن بازدید از حوزه برگزاری آزمون، روند برگزاری را عالی توصیف کرد و گفت: برگزاری کنکور سراسری یکی از مهم‌ترین رویدادهای علمی شهرستان و دانشگاه بناب است و سعی داشتیم بصورت ویژه این رویداد را حمایت کنیم تا شرکت کنندگان عزیز که همگی گل‌های سرسبد و آینده‌سازان میهن اسلامی هستند، کوچکترین دغدغه و استرسی در محل برگزاری کنکور نداشته باشند.

همچنین نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آزمون سراسری دانشگاه بناب ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و تدابیر ویژه مسئولان دانشگاه گفت: نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ با شرکت ۲۰۴۱ داوطلب، ساعت ۱۷ جمعه ۳۰ دی ماه در کمال صحت و آرامش به اتمام رسید.

علی حاجی بدلی ضمن ابراز مراتب سپاس و قدردانی خود از تمام عوامل اجرایی نوبت اول آزمون سراسر ۱۴۰۲ به جهت این همکاری و هماهنگی وسیع و درخور، مراتب سپاس و قدردانی خود را از این عزیزان اعلام نمود.

وی گفت: دانشگاه بناب با بهره مندی از تجارب ارزشمند اعضای هیات علمی توانمند و کارکنان تلاشگر و متخصص، پیشرو در زمینه آموزش، پژوهش و فناوری است.

وی این ظرفیت را بهترین نوید برای دانش آموزان منطقه ارزیابی کرد و به دانش آموزان و خانواده های آنها خاطرنشان کرد: در انتخاب رشته کنکور ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه بناب را مد نظر قرار بدهند.

گفتنی است: دانشگاه بناب با ۱۱ رشته در مقطع کارشناسی، ۱۴ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۲ رشته در مقطع دکتری و با حدود ۳۰۰۰ دانشجو دارای ۳ استاد دانشمند ۱ درصد برتر جهان و ۹ استاد دانشمند ۲ درصد برتر جهان است.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 2 =