جمعه 10 فروردین 1403

کنکور امسال در حوزه امتحانی بناب با نظم و کیفیت بهتری برگزار شد

فرماندار بناب؛ کنکور امسال در حوزه امتحانی بناب به مراتب نسبت به گذشته با نظم و کیفیت بهتری برگزار شد.

1153 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ رضا لعلی روند برگزاری کنکور در شهرستان بناب را خوب ارزیابی کرد و افزود: کنکور امسال در حوزه امتحانی دانشگاه بناب به مراتب نسبت به سالهای قبل با نظم و کیفیت بهتری برگزار شد و جا دارد از زحمات مسئولان برگزاری کنکور، کمیته دانشجویی شهرستان، شهرداری و تمامی ارگانهای دخیل در برگزاری کنکور سراسری تقدیر و تشکر کنیم.

مجتبی عباسیان رئیس دانشگاه بناب ضمن بازدید از حوزه برگزاری آزمون، روند برگزاری را عالی توصیف کرد و گفت: برگزاری کنکور سراسری یکی از مهم‌ترین رویدادهای علمی شهرستان و دانشگاه بناب است و سعی داشتیم بصورت ویژه این رویداد را حمایت کنیم تا شرکت کنندگان عزیز که همگی گل‌های سرسبد و آینده‌سازان میهن اسلامی هستند، کوچکترین دغدغه و استرسی در محل برگزاری کنکور نداشته باشند.

همچنین نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آزمون سراسری دانشگاه بناب ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و تدابیر ویژه مسئولان دانشگاه گفت: نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ با شرکت ۲۰۴۱ داوطلب، ساعت ۱۷ جمعه ۳۰ دی ماه در کمال صحت و آرامش به اتمام رسید.

علی حاجی بدلی ضمن ابراز مراتب سپاس و قدردانی خود از تمام عوامل اجرایی نوبت اول آزمون سراسر ۱۴۰۲ به جهت این همکاری و هماهنگی وسیع و درخور، مراتب سپاس و قدردانی خود را از این عزیزان اعلام نمود.

وی گفت: دانشگاه بناب با بهره مندی از تجارب ارزشمند اعضای هیات علمی توانمند و کارکنان تلاشگر و متخصص، پیشرو در زمینه آموزش، پژوهش و فناوری است.

وی این ظرفیت را بهترین نوید برای دانش آموزان منطقه ارزیابی کرد و به دانش آموزان و خانواده های آنها خاطرنشان کرد: در انتخاب رشته کنکور ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه بناب را مد نظر قرار بدهند.

گفتنی است: دانشگاه بناب با ۱۱ رشته در مقطع کارشناسی، ۱۴ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۲ رشته در مقطع دکتری و با حدود ۳۰۰۰ دانشجو دارای ۳ استاد دانشمند ۱ درصد برتر جهان و ۹ استاد دانشمند ۲ درصد برتر جهان است.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =