دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

دانشجویان باید دارای شاخصه های آرمان خواهی باشند

002 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب


به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بناب در مراسم روز دانشجو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و بالاخص شهیدان قندچی، شریعت رضوی و بزرگ نیا و تبریک روز دانشجو، گفت: بعد از کودتا و سرنگونی دولت دکتر مصدق و روی کار آمدن دولت کودتای تیمسار سپهبد زاهدی، گارد شاهنشاهی با شکست حریم دانشگاه تهران به دانشکده فنی هجوم بردند و جواب اعتراضات دانشجویی به دلایل کودتا و ورود ریچارد نیکسون را با شلیک گلوله های مرگبار دادند و جان سه دانشجو را گرفتند و این حرکت استکبار ستیزی دانشجویان را با گلوله جواب دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن حیدرزاده به شاخصه های یک دانشجوی آرمان خواه از منظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: شاخصه های یک دانشجوی آرمان خواه سه محور است که محور اول آن کسب علم و دانش است که علم و دانش برای هر ملت و کشور قدرت می آورد و دانشجویان باید به این مقوله که خط مقدم ارمان خواهی است دقت کنند.

وی افزود: از دیگر شاخصه های آرمان خواهی دانشجو از منظر رهبری عدالت خواهی، آزاد اندیشی و آزادی خواهی در چهارچوب قانون اساسی است.

وی گفت: با فاصله گرفتن جنبش دانشجویی از شاخصه‌های عدالت‌خواهی، استکبارستیزی و استبدادستیزی، خسارات جبران ناپذیری بر کشور تحمیل شده است و هر وقت این جنبش در کشور به اصالت خود بازگشته منشأ و برکات بزرگی در جامعه داشته است.

اخبار بناب/روبیکاhttps://rubika.ir/akhbarbonab
اخبار بناب/ایتا http://eitaa.com/akhbarbonab

اخبار بناب /سروش splus.ir/akhbarbonab
اخبار بناب/تلگرام @akhbare_bonab
اخبار بناب اینستاگرام
instagram.com/akhbarbonab1399

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 1 =