جمعه 10 فروردین 1403

دانشجویان باید دارای شاخصه های آرمان خواهی باشند

002 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب


به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بناب در مراسم روز دانشجو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و بالاخص شهیدان قندچی، شریعت رضوی و بزرگ نیا و تبریک روز دانشجو، گفت: بعد از کودتا و سرنگونی دولت دکتر مصدق و روی کار آمدن دولت کودتای تیمسار سپهبد زاهدی، گارد شاهنشاهی با شکست حریم دانشگاه تهران به دانشکده فنی هجوم بردند و جواب اعتراضات دانشجویی به دلایل کودتا و ورود ریچارد نیکسون را با شلیک گلوله های مرگبار دادند و جان سه دانشجو را گرفتند و این حرکت استکبار ستیزی دانشجویان را با گلوله جواب دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن حیدرزاده به شاخصه های یک دانشجوی آرمان خواه از منظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: شاخصه های یک دانشجوی آرمان خواه سه محور است که محور اول آن کسب علم و دانش است که علم و دانش برای هر ملت و کشور قدرت می آورد و دانشجویان باید به این مقوله که خط مقدم ارمان خواهی است دقت کنند.

وی افزود: از دیگر شاخصه های آرمان خواهی دانشجو از منظر رهبری عدالت خواهی، آزاد اندیشی و آزادی خواهی در چهارچوب قانون اساسی است.

وی گفت: با فاصله گرفتن جنبش دانشجویی از شاخصه‌های عدالت‌خواهی، استکبارستیزی و استبدادستیزی، خسارات جبران ناپذیری بر کشور تحمیل شده است و هر وقت این جنبش در کشور به اصالت خود بازگشته منشأ و برکات بزرگی در جامعه داشته است.

اخبار بناب/روبیکاhttps://rubika.ir/akhbarbonab
اخبار بناب/ایتا http://eitaa.com/akhbarbonab

اخبار بناب /سروش splus.ir/akhbarbonab
اخبار بناب/تلگرام @akhbare_bonab
اخبار بناب اینستاگرام
instagram.com/akhbarbonab1399

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 6 =