شنبه 8 اردیبهشت 1403

دستگیری عامل انتحاری در تبریز

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی جزئیات دستگیری عامل انتحاری که قصد کشته سازی در بین مردم و پلیس را در تبریز داشت، تشریح کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی جزئیات دستگیری عامل انتحاری که قصد کشته سازی در بین مردم و پلیس را در تبریز داشت، تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ سرهنگ هاشم شعفی در تشریح این خبر گفت: در ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ همزمان با فراخوان های گسترده عناصر ضدانقلاب مبنی بر تجمع و ایجاد ناامنی در کشور یکی از عوامل وابسته به جریانات ضد انقلاب که قصدعملیات انتحاری با هدف کشته سازی در بین مردم و پلیس در سطح شهر تبریز را داشت با هوشیاری ماموران اطلاعاتی و یگان ویژه دستگیر شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس شعفی افزود: این فرد که با برنامه ریزی قبلی نسبت به تهیه تعداد کپسول ۱۱ کیلویی و پنج کیلویی و دستکاری آنها و مخدوش نمودن پلاک خودرو با نقشه قبلی قصد ایجاد ناامنی در میدان نماز تبریز را داشت که با دعای خیر مردم حزب الله و شهیدپرور و با عنایات خداوند منان و با هوشیاری عوامل موجود در میدان دشمن به اهداف خود نرسید و در این ماموریت خود ناکام ماندند و یکی از هدف‌های اصلی آنها در کشته‌سازی خنثی شد.

62731538 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

وی با بیان این که از این فرد تعداد چهار عددکپسول گاز ۱۱ کیلویی و یک عدد کپسول گاز پنج کیلویی آماده انفجار کشف و ضبط شد، افزود: تحقیقات نکمیلی از متهم در حال انجام است.

معاون اجتماعی استان در پایان از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خبرنگار/ روح اله احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

index 3 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

استخدام شرکت سهند سیلیس تبریز (شهرستان بناب)

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ شرکت سهند سیلیس تبریز جهت تکمیل کادر خود در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 10 =