یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

خط و نشان فرماندار شهرستان بناب برای مدیران

فرماندار بناب با هشدار جدی خطاب به تمام مدیران پیرامون سلامت انتخابات و رقابت عادلانه داوطلبان گفت: مدیران باید از جانبداری به هریک از داوطلبان پرهیز و امکانات دولتی و فرصت‌های حوزه مدیریتی خود مراقبت کنند.

خط و نشان فرماندار شهرستان بناب برای مدیران

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ رضا لعلی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از قشرهای مختلف مردم بخاطر حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ ابان ضمن محکوم کردن اقدامات غیرانسانی رژیم کودک‌کش اسرائیل اظهار کرد: به وضوح امروز جریان کربلا در غزه در حال اتفاق افتادن است در غزه کودکان و زنان تکه تکه می‌شوند.

رئیس شورای اداری شهرستان سال جاری را به لحاظ برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مهم و سرنوشت ساز عنوان کرد و گفت: مدیران باید حساسیت خود را نسبت به نارضایتی‌های مردمی افزایش دهند و برای تقویت سرمایه اجتماعی نظام بر ایجاد رضایت، امید واعتماد در جامعه متمرکز باشند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی در راستای کمک به راهبرد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات علاوه خدمت رسانی قوی و به موقع عملکرد اقدامات مثبت و امید بخش را بطور مرتب از طریق رسانه‌ها به مردم گزارش دهند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اظهار کرد: انتخابات هویت ماست و برای حفظ این هویت با نامزدهایی که دنبال سیاه‌نمایی و تخریب نظام و زیرسئوال بردن عملکرد نظام هستند برخورد خواهیم کرد.

انتخابات 1402

وی خاطرنشان کرد: کاندیداها و حامیان آنها بدانند که تمام رفتارها و گفتار آنها در رصد نهادهای نظارتی بوده و حتما در جریان رسیدگی به صلاحیت آنها لحاظ خواهد شد چرا هیچ کس اجازه ندارد به بهانه حمایت از یک نامزد از خطوط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عبورکند.

فرماندار بناب با تآکید بر مزین شدن سر درب ادارات و اتاق‌های آنها به پرچم جمهوری اسلامی ایران وتصاویر شهدای گرانقدر بیان کرد: پرچم وشهدا هویت ما هستند و ما از این هویت دفاع کنیم.        

به نقل از فارس؛ لعلی در ادامه ضمن تبریک ۱۴ آبان روز شورای فرهنگ عمومی با هشدار جدی خطاب به تمام مدیران  پیرامون سلامت انتخابات و رقابت عادلانه داوطلبان گفت: مدیران باید از جانبداری به هریک از داوطلبان پرهیز و امکانات دولتی و فرصت‌های حوزه مدیریتی خود مراقبت کنند که با مدیرانی که در جلسات انتخاباتی نامزدها شرکت کند برخورد خواهد شد و در صورت مشاهده آن را نشان خواهیم داد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 4 =