سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

خرید تضمینی ۲۲هزار تن گندم در بناب

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب از خرید تضمینی 22 هزار تن گندم تا به امروز خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب از خرید تضمینی ۲۱۹۳۷ تن گندم تا به امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ روح اله خیری در بازدید از مراکز خرید تضمینی گندم شهرستان بناب گفت:در سال جاری و تا به امروز در مقایسه با سال قبل بیش از دو برابر افزایش داشته و امیدواریم تا آخر فصل خرید، شاهد ثبت رکورد جدید در منطقه باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی بناب با بیان این که خرید تضمینی گندم از اول تیر ماه آغاز شده و تا اوایل مهر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، قیمت خرید تضمینی گندم را ۱۵هزار تومان اعلام کرد.

خیری با اشاره به تسریع و تمرکز در پرداخت مبالغ خرید تضمینی گندم شهرستان بناب به کشاورزان گفت: تا به امروز بیش از ۹/۵میلیارد تومان از بابت خرید تضمینی گندم به کشاورزان پرداخت شده است که از این منظر شهرستان بناب جز برترین های استان است.

وی افزود: کل مبلغ خرید تضمینی گندم در شهرستان بالغ بر ۱۴۳میلیاردتومان است. مدیر جهاد کشاورزی بناب جهت اطلاع کشاورزان تاکید کرد: کشاورزان برای فروش گندم در سطح شهرستان بناب می توانند به کارخانه آرد اطهر و یا شرکت شهدای گمنام واقع در روشت کوچک مراجعه کنند.

به نقل از خبر روز؛ مدیر جهاد کشاورزی بناب جهت اطلاع کشاورزان تاکید کرد: کشاورزان برای فروش گندم در سطح شهرستان بناب می توانند به کارخانه آرد اطهر و یا شرکت شهدای گمنام واقع در روشت کوچک مراجعه کنند.

خبرنگار/ فرامرزشبانی

#خرید تضمینی گندم

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =