یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

دستگیری شکارچی در شهرستان بناب

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بناب از دستگیری شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

دستگیری شکارچی در شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ میکائیل نقوی در این رابطه اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان یک نفر شکارچی غیرمجاز را حین شکار در اراضی روستای توتاخانه دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه‌ی شکاری به‌ همراه تعدادی فشنگ، کشف و ضبط شد.

 وی افزود: پرونده متخلف پس از تکمیل جهت رسیدگی نهایی به مقامات قضائی شهرستان ارجاع داده شد.

وی از مردم طبیعت دوست شهرستان بناب درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را به این اداره اطلاع دهند.

کشف لاشه یک راس گراز وحشی از مخفیگاه دو نفر شکارچی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عجب‌شیر از دستگیری دو نفر شکارچی غیرمجاز با کشف لاشه یک راس گراز وحشی از مخفیگاه آن‌ها در این شهرستان خبر داد.

مجید صابری اذعان کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان دو نفر شکارچی غیرمجاز را با کشف لاشه یک راس گراز وحشی از مخفیگاه آن‌ها در روستای یایچی دستگیر کردند.

 وی افزود: متهمان با مشاهده ادله لب به اعتراف گشوده و به انجام شکار غیرمجاز اقرار کردند که پرونده این متخلفین پس از تکمیل جهت رسیدگی نهایی به مقامات قضائی شهرستان ارجاع داه شد.

به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، وی از مردم طبیعت دوست شهرستان عجب‌شیر درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را به این اداره اطلاع دهند.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =