سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

افتتاح پروژه عمرانی در دانشگاه بناب

در آستانه هفته دولت و با حضور معاون اداری مالی وزارت علوم، دانشکده علوم و فناوری‌های بین رشته‌ای در دانشگاه بناب افتتاح شد.

photo ۲۰۲۳ ۰۸ ۲۴ ۱۶ ۱۰ ۱۵ 2 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ علی خطیبی در مراسم آیین افتتاح پروژه عمرانی دانشگاه بناب با اشاره به عدم کلنگ زنی پروژه های جدید در وزارت علوم اظهار کرد: هیچ پروژه عمرانی جدید به استثنای طرح‌های خوابگاه متاهلین کلنگ نمی‌زنیم و طرح‌های نیمه تمام برجای مانده قبلی را تکمیل خواهیم کرد که در همین راستا هم عمل کرده ایم.

وی با قدردانی از تلاش‌های رئیس دانشگاه بناب در تکمیل طرح دانشکده فناوری‌های بین رشته‌ای ابراز امیدواری کرد: انشاالله شاهد برکات این پروژه برای جامعه علمی شهرستان بناب و دانشگاهیان منطقه باشیم.

وی افزود: دانشگاه باید به قدری برای حل مشکلات شهر و استان تلاش کند که فعالیت‌های آن برای مسئولان محلی و مردم ملموس باشد.

وی افزود: در این دوره از وزارت علوم، یک دانشمند بین‌المللی سکاندار مدیریت آموزش عالیست که تاکید دارند فعالیت‌های این وزارتخانه باید برای جامعه مفید و در راستای رفع نیازها و مشکلات جامعه باشد.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تاکیدکرد: اگر کشاورزی یا اقتصاد یا صنعت یک شهرستان دچار مشکل است، دانشگاه باید طرح تحقیقاتی تعریف و برای حل آن مشکل راهکار علمی و اساسی ارائه کند.

علی خطیبی به نقش نیروی انسانی متخصص و متعهد به عنوان بالاترین سرمایه دانشگاه ها اشاره کرد افزود: به روسای دانشگاه‌ها تاکید می‌کنم به دغدغه‌های رفاهی و معیشتی اعضای هیات علمی و کارکنان توجه داشته باشند.

مشکل مسکن دانشگاهیان حتما مرتفع می‌شود

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت عتف گفت: مشکلات تامین مسکن دانشگاهیان در قالب طرح نهضت ملی مسکن و توافق‌ وزارت علوم با وزارت راه و شهرسازی حتما مرتفع شود و در این راستا با مسئولان ملی، استانی و شهرستانی جلسات متعدد داریم.

انتهای خبر/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + یازده =