جمعه 10 فروردین 1403

برگزاری همایش طرح امین و ائمه جماعت در مدارس شهرستان بناب

با حضور معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان؛ همایش طرح امین و ائمه جماعت در مدارس شهرستان بناب برگزار شد.

photo ۲۰۲۲ ۱۰ ۱۳ ۱۶ ۲۰ ۴۲ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ همایش طرح امین و ائمه جماعت مدارس با حضور طاهر علمی معاون پرورشی و فرهنگی مدیر کل آموزش و پرورش استان، محمود پورلطفعلی مدیر آموزش و پرورش، آیت الله عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و همچنین مدیران و معاونین پرورشی مدارس شهرستان برگزار گردید.

در این همایش معاون پرورشی و فرهنگی مدیر کل آموزش و پرورش استان با تبریک فرارسیدن هفته وحدت افزود: اگر دوستی و مودت بین شیعه و سنی تقویت شود مسلماً شیطنت و دشمنی دشمنان از بین می‌رود.

طاهر علمی به نقش کلیدی مدرسه در تربیت دانش آموزان اشاره کرد و افزود: متاسفانه در ناآرامی های اخیر نوجوانان و جوانان نیز حضور داشتند که این امر نشان می‌دهد که ما در مدرسه به خوبی عمل نکردیم زیرا مدرسه خاستگاه تربیت و ملی کردن دانش آموزان است.

محمود پورلطفعلی مدیر آموزش و پرورش بناب نیز در این مراسم با اشاره بر جهاد تبیین مبتنی بر سخنان مقام معظم رهبری افزود: امروزه بیش از پیش نقش جهاد تبیین در کشور مهم و حیاتی است، جهاد تبیین بیان عملکرد ها و دستاوردهای های کشور است که هر مدیری وظیفه دارد آن را در حیطه مسئولیت خود بیان و افراد جامعه را نسبت به آینده امیدوار کند.

انتهای پیام/ ذاکر احمدزاده

  • @akhbare_bonab تلگرام
    ایتا @akhbarbonab
    سروش splus.ir/akhbarbonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شش =