سه‌شنبه 28 فروردین 1403

هرگونه گلایه مندی از یک اداره مستقیم متوجه مسئول آن اداره است.

فرماندار بناب: هرگونه گلایه مندی از یک اداره مستقیم متوجه مسئول آن اداره است و در مورد روسایی که موجب گلایه مندی باشند پرونده تخلف اداری تشکیل شده و به کمیته سلامت اداری استان ارسال خواهد شد.

photo ۲۰۲۲ ۱۰ ۱۳ ۱۶ ۲۰ ۴۱ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ رضا لعلی در جلسه شورای اداری بناب با بیان اینکه دولت سیزدهم در یک مقطع تاریخی بر سر کار آمد که مشکلات زیادی در بخش های مختلف وجود داشت گفت: آیت الله رئیسی صادقانه، بی ریا و ایثارگرانه وارد عرصه شدند و از زمان روی کار آمدن دولت اقدامات بسیاری در حوزه زیرساختی، رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال و دیگر حوزه ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات خصمانه دشمنان گفت: دشمن نه تنها با نظام جمهوری اسلامی بلکه با مردم ایران و کشور ایران و در واقع با ایران قوی و مستقل مشکل دارد و این مساله در طول تاریخ بارها اثبات شده است اما آن‌ها در برابر جمهوری اسلامی دشمنی خود را آشکار و عیان می کنند.
و این دشمنی در وقایع اخیر مجددا اثبات شد.

لعلی تلاش برای افزایش ناامیدی، ایجاد ناامنی و ضربه زدن به کشور، ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین را از برنامه های دشمن دانسته و افزود: در حوادث اخیر نیروی نظامی همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند مظلوم واقع شد.

وی پاسداری از نظم و امنیت کشور را مهم ترین وظیفه نیروهای نظامی و انتظامی دانست و گفت: برای حفظ امنیت در کشور بیش از ۲۲۰ هزار شهید داده ایم.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه باید عملکرد نظام به مردم تبیین شود گفت: مهم ترین مساله در تبیین عملکرد نظام، خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع است.

رضا لعلی با اشاره به گلایه مندی مردم از برخی ادارات و مسئولین اظهار کرد: نارضایتی مردم کاملا به حق می باشد چرا که متاسفانه گاها شاهد رفتار دوگانه و تبعیض آمیز در ادارات هستیم.

وی افزود: گاها مسئولی مشکل مردم را حل نمی‌کند اما پس از تماس مقام عالی‌تر این مشکل حل می‌شود در حالیکه اگر راهکار قانونی برای حل مشکل وجود دارد باید پیش از تماس این مشکل حل شود و اصلا نیازی به سفارش کردن نباشد.

وی بر ضرورت استفاده از افراد خوش برخورد در ادارات تاکید کرده و گفت: هرگونه گلایه مندی از یک اداره مستقیم متوجه مسئول آن اداره است و در مورد روسایی که موجب گلایه مندی باشند پرونده تخلف اداری تشکیل شده و به کمیته سلامت اداری استان ارسال خواهد شد.

وی خواستار همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با همدیگر ، مطالبه حقوق شهرستان و پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهور از ادارات کل توسط روسای ادارات شد.

وی افزود: باتوجه به اشرافیت کامل کارشناسان فرمانداری به موضوعات، مسئولین ادارات بسیاری از مسائل و مشکلات مربوطه به شهرستان را می‌توانند از طریق کارشناس فرمانداری پیگیری و حل و فصل نمایند.

وی گفت: متاسفانه نارضایتی از بانک‌ها زیاد بوده و علی رغم اعلام مسئولین عالی کشور بانک‌ها در پرداخت تسهیلات و درخواست ضامن و سختگیرانه برخورد می‌کنند.

برگزاری نماز جماعت در ادارت و شرکت در مراسمات ملی و مذهبی و از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید فرماندار شهرستان بناب قرار گرفت.

انتهای پیام/ ذاکر احمدزاده

  • @akhbare_bonab تلگرام
    ایتا @akhbarbonab
    سروش splus.ir/akhbarbonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + نوزده =