جمعه 10 فروردین 1403

۸۵ درصد از شهدای کشور در جنگ تحمیلی از جوانان زیر ۳۰ سال بودند / ۳۶ هزار شهید دانش آموز داریم

لعلی فرماندار بناب: ۸۵ درصد از شهدای کشور در جنگ تحمیلی از جوانان زیر ۳۰ سال بودند / ۳۶ هزار شهید دانش آموز داریم.

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ رضا لعلی در مراسم زنگ شروع سال تحصیلی جدید در شهرستان بناب که همزمان با سراسر کشور در این یکی از مدارس این شهرستان هم به صدا در امد با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید و آغاز هفته دفاع مقدس گفت: بسیاری از شهدای ما در جنگ از جوانان بودند بگونه ای که ۴۸ درصد از شهدا زیر ۲۵ سال و ۸۵ درصد از شهدا زیر ۳۰ سال داشتند که در این بین سهم شهدای دانش آموز ۳۶ هزار شهید بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در قلب و جان جوانان داشته و دارد گفت: روزی جوانان در دفاع از آب و خاک و ناموس میهن به جنگ فیزیکی دشمن رفتند و امروز باید در عرصه جنگ نرم با دشمن مواجه شد.

وی مساله حجاب را یکی از بالاترین ارزش ها برای یک مسلمان برشمرد و افزود: در خصوص اتفاقات پیش آمده و درگذشت خانم مهسا امینی همچنان که ریاست محترم جمهوری و سایر مسئولین محترم فرمودند این موضوع بصورت جدی پیگیری خواهد شد و مساله انتقاد و اعتراض در کشور ما پذیرفته می شود اما اینکه عده ای بخواهند با ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشور باعث ایجاد رعب و وحشت در کشور شوند و حجاب را از سر زن مسلمان بکشند قابل پذیرش نیست.

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده

پایگاه خبریاخباربناب

  • instagram.com/akhbarbonab1399
  • http://www.akhbarbonab.ir
  • @akhbare_bonab
    ایتا @akhbarbonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 7 =