جمعه 10 فروردین 1403

از شایعه تا واقعیت خرید سوغاتی های رئیسی

رسانه سعودی مدعی شده هیات ایرانی یک کامیون سوغاتی خریداری و به ایران وارد کرده است.

از شایعه تا واقعیت خرید سوغاتی های رئیسی

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از فارس؛ از شایعه تا واقعیت:همزمان با خروج هیات ایرانی از نیوروک، شایعه‌ای توسط ایران اینترنشنال با ادعای یک کامیون سوغاتی به ایران منتشر شد. عده‌ای حتی مدعی شدند که در خرید سوغاتی پودر بدنسازی و پوشک بچه هم وجود داشته است.

اما مهدی خانعلی‌زاده از همراهان رئیس جمهور در این سفر با رد این ادعا عنوان کرد: آنقدر برنامه رئیس جمهور فشرده بود که فرصتی برای خرید و گشت‌و‌گذار وجود نداشت.

وی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از این وسایل، همان اجناسی است که تیم تشریفات از ایران آورده بود. برخی دیگر هدایایی بود که در حاشیه دیدارها به مقامات کشورمان هدیه می دادند. همچنین چیزی در حدود یک سوم وسایل مربوط به آقای تخت‌روانچی بوده که به ایران برگرداندیم.

خانعلی‌زاده درباره ادعای واردات پوشک در این سفر گفت: وسایل و تجهیزات را در کارتن‌هایی خالی پوشک و پودر بدن‌سازی گنجانده شده بود که همین موضوع باعث به وجود آمدن این شایعه شده بود.

وی افزود: با توجه به اینکه رسانه سعودی دو دوربین مقابل هتل گذاشته بود، اگر فردی برای خرید سوغاتی از هتل خارج می‌شد، باید حداقل یک فریم عکس بیرون می‌آمد.

علی صدری نیا از اعضای تیم رسانه ای همراه رئیس جمهور هم در این باره می گوید که «در جلسه پیش از سفر به نیویورک، به همه افراد گفته شده بود که «خرید» ممنوع است.»

او تاکید می کند «آنچه من دیدم این است که افرادی با دوربین، همه اعضای تیم ایران را 24ساعته دنبال می‌کردند و اگر کسی به فروشگاه رفته باشد تا چیزی بخرد، قطعا ثبت می‌شد. علاوه بر این یک تیم حرفه ای رسانه باید تصاویر لوازم و بار روز ابتدا و انتهای سفر را می گذارد ولی رسانه های معاند چنین کاری انجام نمی‌دهند.»

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14020810000526 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

10مربی برتر ایرانی که امیدهای آینده را زنده کردند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به استفاده از توان داخلی به ویژه در استفاده از مربی ایرانی نقطه نظر خاصی دارند که نتایج حاصله در رده‌های پایه‌ای ورزش نیز نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای کشور در این حوزه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 17 =