دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

مسئولین ادارات شهرستان بناب حق شکایت از خبرنگاران را ندارند

indexع - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اخبار بناب/ به نقل از مهر، شهریار فتحی عصر امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه شهرستان که حمید بالغ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و حبیب صدقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز حضور داشتند با اشاره به نقش بی بدیل رسانه‌ها در ارتقای آگاهی و رشد فرهنگ عمومی شهروندان گفت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود صدای مردم باشند و حقایق را منتشر کنند و از هرگونه وابستگی به نهاد، سازمان و یا شخصی به شدت پرهیز کنند.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ امانتداری رسانه‌ها در پوشش اخبار و مشکلات شهرستان گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر خطر مأیوس کردن مردم نسبت به نظام تأکید می‌کنند و می‌فرمایند دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از نظام است. لذا ضرورت دارد مسئولین و رسانه‌ها به گونه‌ای عمل کنیم که مردم مأیوس و ناامید نشوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بیش از پیش جامعه ما نیازمند وحدت و همدلی است و ایجاد تقابل باعث می‌شود همه از این رفتار آسیب ببینند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس از تجهیز کارگاه جهت راه اندازی فازهای ۳ و ۴ نیروگاه سهند بناب خبرداد و گفت: در سایه وجود صنایع متعدد و پویا در این شهرستان نه تنها این شهرستان توانسته از مهاجرت جوانان جلوگیری کند، بلکه جوانان بسیاری را از شهرهای مختلف جذب این واحدها نماید و شهرستان بناب تاکنون ۳۰ هزار نفر مهاجر از شهرهای مختلف کشور داشته است.

فتحی با اشاره به ضرورت تعامل مسئولین شهرستان با خبرنگاران افزود: مسئولین ادارات حق شکایت از خبرنگاران را نداشته و در جلسه شورای اداری شهرستان نیز به این موضوع اشاره خواهم کرد ولی در کنار آن خبرنگاران نیز باید در انعکاس و بیان مسائل و مشکلات امانتداری را رعایت کرده و از بزرگ نمایی ضعف‌های کوچک پرهیز کنند.

وی همچنین از تصویب و ابلاغ طرح جامع شهر بناب طی روزهای آتی خبرداد و تصریح کرد: با توجه به تغییراتی که در راستای توسعه پایدار شهرستان داده شده است، ابلاغ طرح جامع به تأخیر افتاد که بزودی ابلاغ خواهد شد.

فرماندار بناب تأکید کرد: اجرای پروژه کمربندی شرقی بناب نیز در مرحله انجام مناقصه و واگذاری به پیمانکار است.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=1600(لینک خبر)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 5 =