جمعه 31 فروردین 1403

خبرنگاران و اصحاب رسانه در این شرایط کرونایی درکنار مدافعان سلامت هستند و فعالیت می‌کنند.

Capture 3 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در این شرایط کرونایی درکنار مدافعان سلامت هستند و فعالیت می‌کنند

اخبار بناب/ به نقل از مهر، حبیب صدقی در گفتگو با خبرنگاران با ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت اصحاب رسانه در شهرستان بناب گفت: هم اکنون ۷ پایگاه خبری، ۳ نشریه کاغذی و ۵ خبرگزاری رسمی در این شهرستان فعالیت دارند.

وی اظهار کرد: با وجود همه مشکلات و شرایط کرونایی خبرنگاران شهرستان بی ادعا در راستای همدلی و امید آفرینی در جامعه قدم برداشتند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تأکید کرد: رسانه‌های شهرستان رسالت خود را در تمامی صحنه‌های توسعه و پیشرفت شهرستان به اثبات رسانده‌اند و بخش مهمی از همدلی و امید آفرینی این روزهای جامعه مرهون بصیرت خبرنگاران بوده و این موضوع قابل تقدیر است.

صدقی بیان کرد: چنانچه موفقیتی در شهرستان در هر زمینه‌ای کسب شده است بدون شک دارای پیوست رسانه‌ای محکم بوده است و رسانه‌های شهرستان یک پای ثابت آرامش بخشی و تزریق امید به جامعه بوده و هستند و در این ایام کرونایی یار و یاور بی منت مدافعان سلامت در شهرستان بوده‌اند.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=1589 لینک خبر

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + هفت =