پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مسئولین ادارات شهرستان بناب حق شکایت از خبرنگاران را ندارند

indexع - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اخبار بناب/ به نقل از مهر، شهریار فتحی عصر امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه شهرستان که حمید بالغ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و حبیب صدقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز حضور داشتند با اشاره به نقش بی بدیل رسانه‌ها در ارتقای آگاهی و رشد فرهنگ عمومی شهروندان گفت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود صدای مردم باشند و حقایق را منتشر کنند و از هرگونه وابستگی به نهاد، سازمان و یا شخصی به شدت پرهیز کنند.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ امانتداری رسانه‌ها در پوشش اخبار و مشکلات شهرستان گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر خطر مأیوس کردن مردم نسبت به نظام تأکید می‌کنند و می‌فرمایند دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از نظام است. لذا ضرورت دارد مسئولین و رسانه‌ها به گونه‌ای عمل کنیم که مردم مأیوس و ناامید نشوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بیش از پیش جامعه ما نیازمند وحدت و همدلی است و ایجاد تقابل باعث می‌شود همه از این رفتار آسیب ببینند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس از تجهیز کارگاه جهت راه اندازی فازهای ۳ و ۴ نیروگاه سهند بناب خبرداد و گفت: در سایه وجود صنایع متعدد و پویا در این شهرستان نه تنها این شهرستان توانسته از مهاجرت جوانان جلوگیری کند، بلکه جوانان بسیاری را از شهرهای مختلف جذب این واحدها نماید و شهرستان بناب تاکنون ۳۰ هزار نفر مهاجر از شهرهای مختلف کشور داشته است.

فتحی با اشاره به ضرورت تعامل مسئولین شهرستان با خبرنگاران افزود: مسئولین ادارات حق شکایت از خبرنگاران را نداشته و در جلسه شورای اداری شهرستان نیز به این موضوع اشاره خواهم کرد ولی در کنار آن خبرنگاران نیز باید در انعکاس و بیان مسائل و مشکلات امانتداری را رعایت کرده و از بزرگ نمایی ضعف‌های کوچک پرهیز کنند.

وی همچنین از تصویب و ابلاغ طرح جامع شهر بناب طی روزهای آتی خبرداد و تصریح کرد: با توجه به تغییراتی که در راستای توسعه پایدار شهرستان داده شده است، ابلاغ طرح جامع به تأخیر افتاد که بزودی ابلاغ خواهد شد.

فرماندار بناب تأکید کرد: اجرای پروژه کمربندی شرقی بناب نیز در مرحله انجام مناقصه و واگذاری به پیمانکار است.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=1600(لینک خبر)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 8 =