جمعه 10 فروردین 1403

ضرورت برگزاری جلسات روشنگری برای دانش آموزان و خانواده‌ها

ضرورت برگزاری جلسات روشنگری برای دانش آموزان و خانواده‌ها

فرمانده سپاه عاشورا گفت: برگزاری جلسات روشنگری برای دانش آموزان و خانواده‌ها در راستای تعمیق معارف دینی بسیار ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ سردار اصغر عباسقلی زاده، در نشست ستاد هماهنگی و ‌پشتیبانی بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا، با ابراز خرسندی از اهتمام دستگاه تعلیم و تربیت نسبت به اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی با این نهاد اظهار داشت: برگزاری جلسات روشنگری برای دانش آموزان و خانواده‌ها در راستای تعمیق معارف دینی بسیار ضروری است.

وی خواستار ایجاد وحدت رویه در انجام امور شد و افزود: ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی باید برای مسائل کلان و زیربنایی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز در این نشست جهاد تبیین را موثرترین راهکار در راستای بصیرت‌افزایی دانش آموزان و اولیای آن‌ها دانست و گفت: نباید به دشمن لحظه‌ای فرصت بدهیم تا اهداف خود را در کشور پیاده کند و این مهم بدون تردید با حضور جوانان و نوجوانان انجام‌پذیر است.

حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی ادامه داد: مطالعه و تبیین زندگی شهدای معلم و دانش آموز استان در راستای تحقق جهاد تبیین از اقدامات موثری است که نیاز به توجه ویژه دارد.

وی بر لزوم پاسخگویی مناسب به شبهات و سوالات نوجوانان و جوانان تاکید کرد و افزود: در راه تبیین، آسیب‌شناسی و رفتار انتقادپذیر جزء اولویت‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه دشمن تفکر نوجوانان و جوانان را هدف قرار داده است، اظهار داشت: تربیت نوجوانان و جوانان در حال حاضر سنگین‌ترین وظیفه‌ای است که بر دوش نهادهای فرهنگی مخصوصا دستگاه آموزش و پرورش قرار دارد و نیاز است دانش آموزان را بیش از هر زمانی از نقشه‌های دشمن آگاه کنیم.  

علیرضا صیادی، خاطرنشان کرد: اجرای کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تحقق جهاد تبیین قطعا مانع ایجاد مسائل و حواشی در سطح کشور خواهد شد و در تحقق این امر مدیران مدارس و معلمان جایگاه بسیار اساسی و مهمی دارند.

وی اضافه کرد: مدیریت مدرسه یک مسئولیت انقلابی بوده و جایگاه این عزیزان بسیار رفیع است لذا باید با نگاه و توجه ویژه‌ای در مسئولیت خود گام بردارند تا حتی در کوچک‌ترین اندازه هم شاهد رنگ باختن معارف و اعتقادات نباشیم.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

62281702 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

دستاوردهای سفر اول رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =