شنبه 1 اردیبهشت 1403

اصالت غرب در ثروت و لذت است

فرمانده سپاه ناحیه بناب: اصالت غرب در ثروت و لذت خلاصه شده است

IMG 20221024 222003 441 600x400 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در دوره یک روزه سواد رسانه ای که با حضور مسئول آموزش قرارگاه فضای مجازی سپاه عاشورا در سطوح مختلف مجموعه آموزش و پرورش بناب برگزار شد، با اشاره به سخنان شهید آوینی که اصالت غرب را در پول ثروت و لذت می دانست، بیان کرد: جاهلیت مدرن غرب و آمریکا در عصر کنونی به وضوح قابل مشاهده است. در صورتی که آنها کار و تلاش را شری واجب می‌دانند در کشور ما به عنوان بهترین تفریح شناخته می شود.

وی اصلی ترین مشکل استکبار را ماهیت و هویت ایران اسلامی دانست و افزود: دسیسه دشمن در وهله اول برای از بین بردن این هویت و ماهیت انقلاب اسلامی ترور شهیدان این نظام بود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در واکنش به سخنان طارق علی که ۵ ایران کوچک تر را بهتر از یک ایران قوی می داند، گفت: دشمن به جای نابودی ایران در صدد مهار آن برآمده است و این نشانگر توانمندی و قدرت نمایی ایران اسلامی در عصر کنونی میباشد.

سرهنگ پاسدار یحیی حیدری، حاصل این اقتدار و استقلال کشورمان را حکمرانی اسلامی عنوان کرد و افزود: این حکمرانی اسلامی را می توان در پیمان شانگهای که برای کشورمان در خنثی‌سازی تحریم‌ها تأثیر موثری خواهد داشت مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه کشورهای رقیب و حتی هم پیمان خواهان ایران ضعیف هستند، اظهار داشت: تهدید، تحریم، فشار اقتصادی، سلطنت طلب و منافق همه اینها نشانه آن است که ایران قوی داریم اگر چنین نبود افغانستان، ترکیه و سایر کشورهای هم جوار نیز این هجمه ها برایشان تحمیل میشد.

سرهنگ حیدری، زود باوری و نبود تمرکز در اذهان عمومی جامعه را در فقر سواد رسانه ای دانست و بیان کرد: جنگ شناختی آخرین حربه دشمن است و راز موفقیت هر انسان در رسانه ای نشدن اوست که در جنگ شناختی داشتن سواد رسانه ای نیاز مبرم برای هر شخصی است.

وی فعالیت آموزش و پرورش را در زمینه تعلیم تحسین کرد و افزود: در حال حاضر آموزش و پرورش در زمینه تربیت و پرورش دانش آموزان کوتاهی کرده و نیاز است که اهمیت تعلیم در خصوص تربیت و پرورش این عزیزان نیز لحاظ شود.

وی افزود: ایران در بحث امنیتی هیچ مشکلی ندارد و تنها دغدغه و مشکل اساسی ما جوانان و افکار عمومی جامعه است که دشمن این ضعف را نقطه قوتی برای خود قرار داده و میخواهد از آن بر علیه کشور استفاده کند، که وظیفه ما در این امر هوشیاری و مقابله با آن است.

حیدری در پایان سخنان خود از بین رفتن تضاد فرهنگی ایران با غرب را یک معضل فرهنگی_اجتماعی دانست و گفت: تفکر و شیوه زندگی غرب در حال بروز در ذهن جوانان و اذهان عمومی جامعه است که تحقق اینها عاملی بر خودباختگی فرهنگی خواهد بود.

گفتنی است: دوره یک روزه سواد رسانه ای با حضور مسئول آموزش قرارگاه فضای مجازی سپاه عاشورا در سطوح مختلف مجموعه آموزش و پرورش بناب برگزار شد.

این دوره با تدریس دبیر نهضت سواد رسانه ای استان، برای انجمن اولیا و مربیان، معاونان پرورشی، طلاب و دانش آموزان به همت مرکز فضای مجازی سپاه ناحیه بناب و آموزش و پرورش بناب ترتیب یافت.

انتهای پیام/ ذاکر احمدزاده
کانال اخبار بناب در پیام رسان ها

ایتا @akhbarbonab
سروش splus.ir/akhbarbonab
تلگرام @akhbare_bonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + پنج =