جمعه 10 فروردین 1403

کشف دو و نیم تن آبنبات غیربهداشتی در مراغه

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی‌ مراغه از کشف دو و نیم تن آبنبات غیربهداشتی در این شهرستان خبر داد.

16768541 387 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ آبنبات کشف شده بدون کسب مجوزهای بهداشتی و در شرایط غیربهداشتی و با استفاده از رنگ‌ها و طعم دهنده‌های غیرمجاز تولید شده بود که طی بازدید کارشناسان مدیریت کشف و ضبط شد.


معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی‌ مراغه گفت : آبنبات کشف شده بدون کسب مجوزهای بهداشتی و در شرایط غیربهداشتی و با استفاده از رنگ ها و طعم دهنده های غیرمجاز تولید شده بود که طی بازدید کارشناسان مدیریت کشف و ضبط شد.

خرمی افزود: محصولات کشف شده غیرمجاز بوده و با کسب حکم از مراجع قضایی توقیف شده است و بعد از انجام مراحل قانونی و کسب حکم نهایی برای امحاء آنها اقدام خواهد شد.
وی اضافه کرد: موضوع دیگر تخلفات این کارگاه، استفاده از مواد افزودنی غیرمجاز، رنگ ها و طعم دهنده هاست که جزو تخلفات حوزه غذاست.

به گفته معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی مراغه، طبق قانون تولید مواد خوراکی، آشامیدنی و بهداشتی منوط به اخذ مجوزها و پروانه بهداشتی از این مدیریت و سایر سازمان های مربوطه است.

وی خاطرنشان کرد: سلامت غذایی جامعه رسالت مهم این اداره بوده و با هر گونه اقدامی که این مهم را به خطر بیندازد طبق قانون و مقررات عمل خواهد شد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

62281702 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

دستاوردهای سفر اول رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 7 =