جمعه 10 فروردین 1403

ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان بناب

ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان بناب

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان بناب تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از مهر؛ حجت الاسلام محمد باقری بنابی شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از جوانان شهرستان بناب که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد گفت: از زمان تشکیل انقلاب اسلامی و با به خطر افتادن منافع استکبار جهانی، دشمنان در حال انتقام گیری هستند و به هیچ وجه انگلیس و آمریکا دلسوز مردم ایران نیست و نخواهند بود.

وی با اشاره به پروژه‌های ورزشی نیمه تمام شهرستان بناب گفت: پروژه‌های ورزشی در این شهرستان به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان در حال تکمیل است و امیدوارم هر چه سریع‌تر و با کمک و همراهی وزارت ورزش و جوانان این پروژه‌ها تکمیل شوند.

حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: آنها با انواع تحریم‌ها در سال‌های گذشته در حال صدمه زدن به مردم هستند اما ما با کمک مردم مشکلات را حل خواهیم کرد.

در این نشست نمایندگانی از سازمان‌های مردم نهاد، هیأت‌های ورزشی و بانوان نکته نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در حوزه ورزش و جوانان شهرستان بناب مطرح کردند و از ۲۵ جوان برتر و مدال آور شهرستان بناب با اهدای لوح تجلیل شد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =