سه‌شنبه 29 اسفند 1402

فراخوان بیست و یکمین جشنواره سراسری شعر غدیر بناب

فراخوان بیست و یکمین جشنواره سراسری شعر غدیر بناب منتشر شد.

7878 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ هر شاعر می تواند سه اثر در هر بخش با موضوعاتی چون؛ علی از و ولادت تا ولایت، عطر حجاب و عفاف در گلستان ولایت، ارزشها و لغزش های اخلاقی، فرزند سالم در پرتو ولایت، پدر خوب ، فرزند خوب به بار می آورد، عطر علی در کلام شاعران ولایی، دختران زهرا گونه ، مادران ولایت مدار آینده، عدالت ایمانی علی بر جهان عادلانه علوی، از گوهرانه های نهج البلاغه ( بهره گیری از خطبه های نهج البلاغه)، علی در آیینه غدیر، غدیر تا عصر ظهور، یاران آخرالزمانی علوی، بیان بعد الهی بودن غدیر‌ و غدیر و وفای به عهد یاران علی در قبول ولایت او به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.

سامانه الکترونیک جشنواره به آدرسwww.bonab.farhang.gov.ir بوده و علاقمندان پس از درج مشخصات کامل و الصاق عکس در فرم،  اشعار خود را بصورت تایپی با پسوندdoc وفونت 14 وبا خط blotus  در قسمت مربوطه ارسال نمایند.

به اشعاری که در موضوعات مراثی و خارج از موضوعات اعلام شده بوده و یا در سالهای گذشته ارسال شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد .

گفتنی است آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 14 دی 1401 و زمان برگزاری جشنواره نیز چهاردهم بهمن ماه جاری خواهد بود.

به نفرات اول بخش های فارسی و ترکی  تندیس ، لوح تقدیر  40میلیون ریال جایزه نقدی ، به نفرات دوم بخش های فارسی و ترکی  لوح تقدیر و 30 میلیون ریال جایزه نقدی، به نفرات سوم بخش های فارسی و ترکی  لوح تقدیر و 20 میلیون ریال جایزه نقدی، به نفرات چهارم  بخش های فارسی و ترکی  لوح تقدیر و 10  میلیون ریال جایزه نقدی، به نفرات پنجم بخش های فارسی و ترکی  لوح تقدیر و 6  میلیون ریال جایزه نقدی و  به شش نفر اول بخش ویژه( شعر کودک ) بدون اولویت لوح تقدیر و 15 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده
کانال اخبار بناب در پیام رسان ها
ایتا @akhbarbonab
سروش splus.ir/akhbarbonab
انیستاگرام: instagram.com/akhbarbonab1399
تلگرام @akhbare_bonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»
ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان بناب

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =