جمعه 31 فروردین 1403

امکانات ورزشی با توجه به استعدادهای منطقه ایجاد می‌شود/۲۰۰ میلیارد تومان طرح ورزشی در بناب در حال تکمیل است

معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به طرح آمایش سرزمینی ورزش در کشور گفت: مبنای کار این طرح استعداد و قابلیت ورزشی مردم هر منطقه در رشته های ورزشی گوناگون است و با توجه به استعدادهای منطقه، امکانات ورزشی ایجاد شده و حمایت ها صورت می‌گیرد.

امکانات ورزشی با توجه به استعدادهای منطقه ایجاد می‌شود

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایرنا؛ بنیامین شکوه فر در سفر یکروزه خود به شهرستان بناب و در جلسه روسای هیات های ورزشی و تجلیل از جوانان برتر این شهرستان به دو دستور رییس جمهور در حوزه ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: رییس جمهور تاکید ویژه‌ای در بحث عدالت در توزیع منابع مالی در سراسر کشور داشته و بر ما تکلیف کرده اند تا منابع مالی محدود را به صورت عادلانه در بین استان ها تقسیم کنیم.

وی گفت: مردمی سازی ورزش دیگر خواسته وی از وزارت ورزش و جوانان است به طوری‌که نوع نگاه ما به ورزش تکلیفی و اداری نیست، بلکه دلی، عاشقانه و دغدغه‌مندانه است که ثمره آن به وجود آمدن ورزشکارانی با روحیه ایثار است.

وی همچنین به دشمنی دیرینه استکبار جهانی به ویژه آمریکا با مردم ایران اشاره کرد و افزود: پیش از انقلاب اسلامی، مستشاران آمریکایی بابت حضورشان در ایران حق توحش می گرفتند و با انقلاب اسلامی منافع آنها در غرب آسیا و ایران به خطر افتاد و از همان زمان با انجام اقدامات گوناگونی سعی در براندازی انقلاب اسلامی داشتند و اکنون نیز با اعمال تحریم های بین المللی سنگین، اهداف شوم خود را دنبال می‌کنند.

امکانات ورزشی با توجه به استعدادهای منطقه ایجاد می‌شود


۲۰۰ میلیارد تومان طرح ورزشی در بناب در حال تکمیل است

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به پروژه های ورزشی نیمه تمام شهرستان بناب گفت: پروژه های ورزشی در این شهرستان به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان در حال تکمیل است و امیدوارم هر چه سریع تر و با کمک و همراهی وزارت ورزش و جوانان این پروژه ها تکمیل شوند.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته گفت: از زمان تشکیل انقلاب اسلامی و با به خطر افتادن منافع استکبار جهانی، دشمنان در حال انتقام گیری هستند و به هیچ وجه انگلیس و آمریکا دلسوز مردم ایران نیست و نخواهند بود.

وی گفت: آنها با انواع تحریم ها در سال های گذشته در حال صدمه زدن به مردم هستند اما ما با کمک مردم مشکلات را حل خواهیم کرد.

در این نشست نمایندگانی از سازمان های مردم نهاد، هیأت های ورزشی و بانوان نکته نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در حوزه ورزش و جوانان شهرستان بناب مطرح کردند و از ۲۵ جوان برتر و مدال آور شهرستان بناب با اهدای لوح  تجلیل شد.

به گزارش ایرنا،  معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان در سفر یکروزه خود به بناب، ابتدا در مزار شهدا حاضر شد و با نثار گل و قرائت فاتحه یاد آنها را گرامی داشت، دیدار با امام جمعه و بازدید از مجتمع برزگ ورزشی ولایت بناب و دیدار با روسای هیات های از دیگر برنامه های وی بود.

به گزارش ایرنا،   مجتمع بزرگ ورزشی ولایت بناب شامل استادیوم ۱۵ هزار نفری، سالن سه هزار نفری، سالن ورزش های باستانی، سایت تیراندازی با کمان و زمین های والیبال ساحلی است.

امکانات ورزشی با توجه به استعدادهای منطقه ایجاد می‌شود

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»
ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان بناب

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =