پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

۲۰ درصد از فولاد کشور در بناب تولید می‌شود

۲۰ درصد از فولاد کشور در بناب تولید می‌شود

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ فرماندار بناب گفت: حوزه صنعتی شهرستان بناب با دارابودن ۴۵۰ واحد صنعتی و تولیدی بوده و در تولید فولاد حدود ۲۰ درصد از فولاد مورد نیاز کشور در شهرستان بناب تولید می‌شود.

رضا لعلی در جلسه هماهنگی برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر، با بیان اینکه در سال ۵۹ جنگ زمانی شروع شد که کشور پس از پیروزی انقلاب با مشکلات زیادی مواجه بود گفت: تنها در سایه اتحاد و همدلی تمامی اقشار مردم و ایثار و جانبازی رزمندگان اسلام و شهدا بود که اجازه داده نشد یک وجب از خاک کشور در اشغال دشمن بعثی باقی بماند.

وی خرمشهر را یکی از عالی ترین صفحات تاریخ عزت و غرور ایران اسلامی برشمرد و گفت: نبردی که دیروز وجود داشت نبرد نظامی بود که علی رغم حمایت تمامی دشمنان کشور و نظام از عراق آن ها قادر به اشغال ایران نشدند.

وی افزود: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که در عرصه نظامی پیروز نخواهد شد لذا با تمام قوای خود یک جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه کشور ایجاد کرده است.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب اقدام دولت در تغییر و اصلاح نحوه پرداخت ارز ترجیحی را اقدامی شجاعانه در راستای جراحی اقتصاد کشور برشمرد و افزود: دولت مردمی و انقلابی به ریاست آیت الله رئیسی دست به اقدامی شجاعانه زده که دولت های پیشین از انجام آن ناتوان بودند.

لعلی بر لزوم همکاری و همراهی مردم در اجرای طرح دولت همانند سال های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: متاسفانه عده ای در داخل بدنبال القای یاس و ناامیدی در بین مردم هستند و عده ای سودجو هم با احتکار و گران فروشی می خواهند به اعتماد مردم به نظام ضربه بزنند که از طریق مجاری قانونی با این افراد به شدت برخورد خواهد شد.

وی از مسئولین، رسانه ها و تمامی اقشار و گروه ها خواست تا به تبیین اقدامات و دستاوردهای دولت و نظام بپردازند و اجازه ندهند دشمن و رسانه هایش مردم را ناامید کنند.

وی در خصوص سهمیه آرد یارانه ای تخصیص یافته به نانوایی ها گفت نه تنها از سهمیه آرد یارانه ای نانوایی ها کم نشده که این سهمیه افزایش پیدا کرده و هیچگونه افزایشی در قیمت نان های سنتی که دارای سهمیه بوده و به آن ها یارانه تعلق می گیرد نخواهیم داشت و یارانه مربوط به نان و دارو به گفته رئیس جمهور محترم تا پایان سال هیچ تغییری نخواهد کرد.

وی اقدام دولت در کنترل و مدیریت بیماری کرونا را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده به جشن پایان کرونا نزدیک شده ایم.

فرماندار بناب با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) گفت: ایشان به تنهایی و تنها با سلاح ایمان در برابر استباد رژیمی ایستاد که توسط تمامی قدرت های جهان حمایت می شد.

وی افزود: تمامی مردم از تاریخ درس عبرت می گیرند اما امام خمینی از جمله مردان ماندگاری در تاریخ بود که به تاریخ درس مقاومت و ایستادگی را آموخت.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 4 =