شنبه 1 اردیبهشت 1403

ایجاد دانشکده ورزشی در بناب

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی وزیر علوم تحقیقات و فناوری با نخبگان حوزه و دانشگاه شهرستان بناب حضور وزیر علم و فناوری در بناب را به فال نیک گرفته و گفت: امید آن می‌رود به واسطه این سفر، نگاه ویژه‌ای به حل مشکلات شهرستان بناب مبذول گردد.

حجت السلام والمسلمین محمد باقری بنابی شهرستان بناب را شهری شاخص در علم و صنعت استان نام برد و افزود: تلاش ما بر این است در کنار رونق صنعت شهرستان، حوزه علمی_دانشگاهی بناب نیز تعالی یابد.

وی گفت: در سال های اخیر کم لطفی هایی در حق دانشگاه بناب صورت گرفته و نیاز است دانشگاه‌ها و دانشجویان بناب، مورد حمایت و پشتیبانی واقع گردند.

نماینده بناب از پروژه ورزشگاه ولایت به عنوان پروژه بزرگ اما دارای رکود یاد کرد و افزود: این ورزشگاه بیش از ۱۰ سال است که کلنگ زنی شده ولی هنوز به بهره‌برداری نرسیده است و انتظار می رود طی یک سال آتی به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به تامین بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی برای ورزشگاه که جزو اولویت‌های مطالبات مردمی از دولت محترم است افزود:
ایجاد دانشکده ورزشی در بناب با توجه به ظرفیت های بزرگ ورزشی در این شهر، نیاز هست.

وی به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور اشاره کرد و گفت: جهاد اقتصادی دولت و جسارت در اجرای اصلاح یارانه ها، قابل تقدیر است؛ در کنار این، لازم است حذف پرداخت نقدی یارانه‌ها هرچه سریع‌تر صورت پذیرد در غیر این صورت، تزریق حجم بالای نقدینگی به گردش مالی کشور، تورم وحشتناکی را در یکسال اینده رقم خواهد زد.

وی گفت: رقم برآورد شده برای پرداخت یارانه نقدی در هر ماه، حدود ۲۷ هزار میلیارد تومان و سالیانه حدود ۳۲۰ هزار میلیارد تومان است، و این در حالی است که بودجه عمرانی کشور ۱۶۰ هزار میلیارد تومان براورد گردیده و ادامه این روند، برای سیستم اقتصادی کشور نگران کننده خواهد بود.

گفتنی است: پیگیری و اتمام کار پروژه کنارگذر شرقی و سایر پروژه‌های نیمه‌تمام بناب، از سایر مطالبات نماینده بناب در این مراسم بود.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهار =