جمعه 10 فروردین 1403

مطالبه گری اصحاب رسانه از ادارات برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از مطالبه گری اصحاب رسانه از مسئولان ادارات برای تحقق بیشتر و بهتر شعار ۱۴۰۱ خبر داد.

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ حجت الاسلام محمد باقری بنابی در اولین نشست خبری در سال ۱۴۰۱ با اصحاب رسانه شهرستان بناب با اشاره به نامگذاری شعار امسال از طرف مقام معظم رهبری به نام “سال تولید، دانش بنیان و اشتغال“ اظهار کرد: خبرنگاران با اولویت قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری باید از مسئولان شهرستان، سرمایه گذاران و صاحبان صنایع شعار سال بخصوص بحث دانش بنیان را مورد مطالبه گری بیشتر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه موضوع دانش بنیان حتما می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور شود افزود: با کمک و ایده و خلاقیت های علمی تازه از طرف ادارات و سازمانها و نهادها بخصوص دانشگاه ها روش های نوین علمی و دانش بنیان می تواند بحث تولید را از روال سنتی خارج کرده و باعث رونق بهتر تولید و اشتغال شود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت دریاچه ارومیه و تالاب قره قشلاق گفت: قطعاً دریاچه ارومیه و منابع طبیعی اطراف آن خط قرمز ما بوده و برای حفظ این منابع طبیعی مهم پیگیری‌های بیشتری را انجام خواهیم داد.

محمد باقری در تشریح برنامه‌های خود برای شهرستان بناب برای سال جاری گفت: از مهم‌ترین برنامه و پروژه های شهرستان بناب، پیشبرد پروژه های مهم از جمله پروژه بزرگ کنارگذر شرقی است که با مشخص شدن پیمانکار، توانسته ایم با جذب 200 میلیارد تومان اعتبار موفق به تملک اراضی و شروع به راه اندازی پروژه کنیم.

وی افزود: از دیگر برنامه های مهم شهرستان موضوع حق آبه بناب از سد علویان بوده که توانستیم ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب این حق آبه را افزایش داده‌ و روند اجرایی آن آغاز شده است.

عضو کمسیون بودجه مجلس از اتصال مرکز استان آذربایجان شرقی به جنوب استان از طریق خط ریل برقی خبر داد و افزود: در تلاش هستیم تا بتوانیم با پیگیری ها و مطالباتی که انجام خواهیم داد قطار برقی حد فاصل تبریز تا شهرستان بناب را راه اندازی کنیم.

محمد باقری بنابی با اشاره به وضعیت مسکن های مهر شهرک ولیعصر بناب گفت: با پیشرفت عملیات اجرایی ساختمان تعاونی ۴۴۲۷ مسکن مهر در طول یکسال آینده این مجتمع به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۶ میلیارد تومان برای زیر ساخت های این شهرک از جمله افتتاح شبکه فاضلاب و آسفالت جاده و محلات این شهرک هزینه شده است، افزود: برای رونق بیشتر این شهرک در تلاش هستیم با احداث و ایجاد اماکن عام المنفعه مانند احداث کلانتری ۱۲ معلم که راه اندازی شده با ایجاد پارک و فضای سبز بیشتر برای این منطقه امکانات رفاهی بیشتری فراهم آوریم.

وی گفت: بیش از ۴ هزار نفر در طرح مسکن ملی از شهرستان بناب ثبت نام کرده اند که امیدواریم با کارشناسی دقیق برای مکان یابی خوب برای ساخت این مسکن ها از طرف دولت اقدام گردد.

ind - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + دو =