پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

امام جمعه موقت بناب: در اغتشاشات برخی جریان‌های سیاسی پادوی دشمن شدند/دشمن می‌خواهد نسخه سوریه را برای ایران بپیچد

امام جمعه موقت بناب با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر برخی جریان‌های سیاسی پادوی دشمن شدند و حتی پلیس زحمتکش را به رفتار خشونت‌آمیز متهم کردند؛ گفت: در شرایط و مقطع فعلی تنها خط صحیح خطی است که از زبان مقام معظم رهبری جاری می‌شود.

25237 1560518386696 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام ناصر اصغری در خطبه‌های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با تقدیر و تشکر از حضور اقشار مختلف مردم ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان به‌ویژه مردم فهیم شهرستان بناب، اظهار کرد: در جریانات قبلی مجلس نمایندگان و سنای آمریکا اعلام کردند که از شکست ایران از طریق نظامی کاملاً ناامید شده‌اند، از این‌رو در تلاش هستند با اختلاف‌افکنی بین اقوام سوریه دیگری را در ایران رقم بزنند و با افزایش جنگ‌های داخلی بین اقوام به اهداف خود دست یابند.

وی گفت: دشمنان بدانند که این نظام با صلابت‌تر از قبل به مسیر خود ادامه خواهد داد.

خطیب موقت جمعه شهرستان بناب با انتقاد از عملکرد برخی روزنامه‌ها و سایت‌های خبری داخل کشور در قضایا و اغتشاشات اخیر تصریح کرد: متأسفانه در جریانات اخیر برخی روزنامه و سایت‌های  خبری عملکرد سوال برانگیز داشتند، به‌طوریکه به نوعی از  اغتشاشگران حمایت کردند.

اصغری سپس با اشاره به اینکه از دولت سیزدهم نیز انتقاداتی داریم؛ افزود: اما باید اقرار کنیم که این دولت انقلابی بوده و در انقلابی بودن و شبانه‌روز تلاش کردن این دولت شکی نداریم و معتقدیم که کشور با تمام دشمنی‌ها و تحریم‌های ظالمانه به پیشرفت‌های خوبی دست یافته است و تمام دولت‌ها در این پیشرفت نقش داشته‌اند.

این استاد حوزه با بیان اینکه در جریانات اخیر برخی جریانات سیاسی پادوی دشمن شدند و حتی پلیس زحمتکش را به رفتار خشونت‌آمیز متهم کردند؛ خاطرنشان کرد: در شرایط و مقطع فعلی تنها خط صحیح خطی است که از زبان مقام معظم رهبری جاری می‌شود و هر زبان و صدایی که غیر از صدای رهبری و خط رهبری بلند شود، قطعاً زبان و خط آمریکایی است و از خارج هدایت می‌شود.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 19 =