یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

عدم فروش شن و ماسه در کارخانجات بناب / انتظار برای افزایش قیمت علت عدم فروش

به گفته برخی از شهروندان بنابی کارخانجات فروش شن و ماسه در سطح شهرستان بناب با بهانه های مختلف از فروش شن و ماسه خوداری می کنند.

عدم فروش شن و ماسه در کارخانجات بناب / انتظار برای افزایش قیمت علت عدم فروش

به گزارش پایگاه  خبری اخبار بناب به نقل ازصدای بناب؛ جمعی از شهروندان با حضور در دفتر رسانه ی مردمی صدای بناب از عدم فروش شن و ماسه توسط کارخانجات مربوطه در سطح شهرستان بناب خبر دادند.و از مسئولان انتظار رسیدگی دارند.

به گفته یکی از شهروندان صاحبان کارخانجات شن و ماسه منتظر صدور افزایش قیمت بوده و با همین بهانه از فروش شن و ماسه به مردم و متقاضیان خودداری می کنند.

این شهروند همچنین اظهار داشت که با وجود اینکه هر تن شن و ماسه حدود ۶۰الی۷۰هزارتومان می باشد.برخی کارخانجات تنها با فروش نرخ ۲برابرمصوب حاضر به فروش شن و ماسه هستند.

لازم به ذکر است قیمت هر تن شن و ماسه در سال گذشته با افزایش ۹ برابری به حدود۷۰هزار تومان رسید اما صاحبان این صنف منتظر افزایش چشم گیر شن و ماسه بوده و به همین بهانه از فروش این مصالح ساختمانی به متقاضیان خودداری می کنند.

در پایان رسانه مردمی صدای بناب این گزارش را به در خواست شهروندان تهیه کرده و به زودی موضوع را از طریق ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب پیگیری و به صمع و نظر مخاطبین گرامی صدای بناب و سایر شهروندان عزیز خواهد رساند.

انتهای پیام/داودزیبائی

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سیزده =