یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های ورزشی شهرستان بناب


همزمان با هفته دولت با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های ورزشی شهرستان بناب برگزار شد.

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ برنا فیروزی و حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با حضور در شهرستان بناب در مزار شهدای گمنام این شهرستان حضور یافته و با قرائت فاتحه بر مزار شهدا ادای احترام کرده و با آرمانهای شهدای گمنام تجدید میثاق کرند.

فیروزی با اشاره به اینکه خدمت به مردم و افزایش سطح رفاه و سلامت آنها از مهم ترین اولویت های دولت است گفت: با بسیج امکانات مادی و معنوی و شناخت ظرفیت‌های خوب جوانان لازم است برای بهره برداری از تمامی ظرفیت جوانان بخصوص در حوزه ورزش، تلاش های بیشتر و بهتری انجام گیرد.

indexغغ7غ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

وی با انتقاد از عدم جذب و شناسایی ظرفیت های خوب ورزش جوانان، خواستار نوگرایی و ارزش و ارج نهادن به این قشر فعال جامعه در دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران شد.
فیروزی سالن شهدای روستای آخوند قشلاق را افتتاح و دو مجموعه ورزشی در روستاهای چپقلو و کوته مهر را کلنگ زنی کرد.

indexففففففففففف - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

گفتنی است: سالن چند منظوره شهدای آخوند قشلاق با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده و همچنین سالن چند منظوره روستای چپقلو در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و مساحت پروژه ۱۴۰۰ متر مربع و سالن چند منظوره روستای کوته مهر در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع و مساحت پروژه ۱۴۰۰ متر مربع، کلنگ زنی شدند.

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − بیست =