کشف دو و نیم تن آبنبات غیربهداشتی در مراغه

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی‌ مراغه از کشف دو و نیم تن آبنبات غیربهداشتی در این شهرستان خبر داد.

16768541 387 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ آبنبات کشف شده بدون کسب مجوزهای بهداشتی و در شرایط غیربهداشتی و با استفاده از رنگ‌ها و طعم دهنده‌های غیرمجاز تولید شده بود که طی بازدید کارشناسان مدیریت کشف و ضبط شد.


معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی‌ مراغه گفت : آبنبات کشف شده بدون کسب مجوزهای بهداشتی و در شرایط غیربهداشتی و با استفاده از رنگ ها و طعم دهنده های غیرمجاز تولید شده بود که طی بازدید کارشناسان مدیریت کشف و ضبط شد.

خرمی افزود: محصولات کشف شده غیرمجاز بوده و با کسب حکم از مراجع قضایی توقیف شده است و بعد از انجام مراحل قانونی و کسب حکم نهایی برای امحاء آنها اقدام خواهد شد.
وی اضافه کرد: موضوع دیگر تخلفات این کارگاه، استفاده از مواد افزودنی غیرمجاز، رنگ ها و طعم دهنده هاست که جزو تخلفات حوزه غذاست.

به گفته معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی مراغه، طبق قانون تولید مواد خوراکی، آشامیدنی و بهداشتی منوط به اخذ مجوزها و پروانه بهداشتی از این مدیریت و سایر سازمان های مربوطه است.

وی خاطرنشان کرد: سلامت غذایی جامعه رسالت مهم این اداره بوده و با هر گونه اقدامی که این مهم را به خطر بیندازد طبق قانون و مقررات عمل خواهد شد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

اقلام اساسی همچنان نابسامان است تنظیم بازار کالاها به کجا رسید - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

توزیع 992 تن اقلام اساسی در دهه آخر صفر در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله دوم اقلام اساسی شامل برنج تایلندی، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 2 =