پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

هشدار فرمانده کل سپاه به اسرائیل و حامیان منطقه‌ای آن

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره ماجراجویی‌های خبیثانه رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای آن در اطراف مرزهای کشورمان هشدار داد.

 هشدار فرمانده کل سپاه به اسرائیل و حامیان منطقه‌ای آن

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ سردار حسین سلامی، روز دوشنبه، 25 مهرماه، در مراسم آغاز رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران با شعار «ایرانمقتدر» در منطقه عمومی ارس گفت: متاسفانه رژیم صهیونیستی به کشورهای جنوب و شمال غرب ایران نفوذ کرده است؛ به دولت‌های آن کشورها می‌گوییم اسراییل را به کشور خودتان راه ندهید چرا که رژیم صهیونیستی منشا ناامنی و خباثت است. ما قاطعانه و مقتدرانه از امنیت خودمان در هر شرایطی دفاع می کنیم اما شما دچار مشکل خواهید شد.

وی ادامه داد: اصل مشی ما با همسایگان خود بر اساس دوستی و حسن همجواری و تعامل صحیح سیاسی است، اما اگر از طریق این هماسایگان امنیت ملت ایران به خطر بیفتد و کشورمان تهدید شود آن گاه مشی ما هم تغییر خواهد کرد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما در هر شرایطی از منافع حیاتی خود دفاع می‌کنیم و تاکیدمان به همسایگان این است که غیرتهاجمی برخورد کنند، منطق سیاسی، بین المللی و قواعد حقوقی هم همین را بیان می‌کند.

وی همچنین به رژیم آل سعود درباره بنگاههای دروغ پراکنی رسانه ای که شبانه روز علیه ملت ایران تبلیغ می کنند هشدار داد و گفت: به آل سعود می گوییم مراقب رسانه های خود باشید و آن ها را کنترل کنید وگرنه دوشان به چشم خود شما خواهد رفت.

سردار سلامی با اشاره به ابعاد مختلف فتنه اخیر در کشور افزود: علت اینکه دشمنان ملت ایران از طریق امواج و فضای مجازی به امنیت ملی هجوم آورده اند این است که در میدان از انقلاب اسلامی شکست خورده اند و ان شاءلله از این جبهه هم شکست خواهد خورد چرا که در طول چهل و سه سال گذشته از درون هر بحران، قوی تر بیرون آمده ایم و تهدیدها را به فرصتها تبدیل کرده ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم ایران به ویژه جوانان با اراده و هوشیار پشتیبان انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان هستند و آن عده بسیار قلیل فریب خورده هم به زودی حقیقت را خواهند دانست که آمریکایی ها و اروپایی ها دوست مردم ایران نیستند.

وی به تجربه سال های قبل از انقلاب مردم ایران از حضور آمریکا اشاره کرد و افزود: فقر، ابتذال اخلاقی، بی حرمتی به نوامیس و هتک حرمت ارمغان آمریکا به ایران بوده است و مردم با بصیرت و جوانان آگاه کشور ممکن نیست به این کشور استکباری اجازه خودنمایی دهند.

سردار سلامی جمهوری اسلامی را مایه عزت و صلابت مردم ایران دانست و اظهار کرد: ما طی سال های پس از انقلاب اسلامی از جریان تکفیری نفوذ منطقه‌ای، از تحریم ها به پیشرفت صنعتی و اقتصادی، از تهاجم فرهنگی به ثبات رسیده ایم و امروز مردم ما بر ایمان و استقامت انقلابی خود در دفاع از ارزش های والای اسلامی خود به پا می خیزند.

وی با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درجه ای از قدرت رسیده است که سرشاخه های آن در جهان نمایان است، یادآور شد: در حال حاضر درون و بریون از مرزهای کشور سپاه با تمام توان و قدرت خود توطئه ها را در نطفه خفه می کند و این دستاوردی بس بزرگ به شمار می رود.

فرمانده کل سپاه پاسداران از سپاهیان و رزمندگان حاضر در رزمایش منطقه عمومی ارس به عنوان تجسم آیات الهی قرآن و منطق جهاد الهی برای سعادت مسلمانان یاد کرد که همچون دژ مستحکم امنیت را برای ملت تلامین کرده و خود را سپر بلای امت و زینت ولایت قرار داده اند.

وی گفت: تا وقتی رزمندگان  سپاه خود را به خدا عاریت داده اند هیچ نامحرمی توان و یارای دشمنی با ملت ایران نخواهند داشت و در این شرایط هرگز دشمنان توانایی پای گذاردن در کوچه ها و خیابان های ما را ندارند و در حقیقت شماها در این مسیر شمشیر زده اید و با چشمان  باز از حرمت، نوامیس و جان و مال مردم دفاع کرده اید.

سردار سلامی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب بارها از سپاه ضربه خورده‌اند، اضافه کرد: اگر کسی می خواهد سیمای واقعی جوانان ایران را ببیند، باید به رزمندگان جوان سپاهی در رزمایش ارس نگاه کند.

وی ادامه داد: این صف مستحکم نشان دهنده گام های محکم و دل های سرشار از ایمان و قلب های مطمئن و سینه‌های استوار است که مطیع امر فرماندهی کل قوا و مملو از روح و معنویت بوده و نشانه ای از استقلال، آزادگی و عشق به وطن اسلامی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از آذربایجان به عنوان سرزمین عالمان بزرگ و محل حیات و وقار مردمان باغیرت نام برد که همواره محب اهل بیت (ع) بوده و زنان و مردان ولایت مدار آن تا پای جان برای سرزمین خود تلاش کرده‌اند و این همان سرزمین باکری‌ها، تجلائی‌ها و یاغچیان‌ها است.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

62281702 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

دستاوردهای سفر اول رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هفت =