جمعه 7 اردیبهشت 1403

اعتماد بین مردم و مسئولین نیاز به بازسازی دارد/انسجام و وحدت راهگشای حل معضلات کشور است/ عده‌ای نمی‌خواهند کشور به اجماع برسد

bf3ac0f1 f5f5 4b17 8573 11985f74beed - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش اخبار بناب به نقل از شفقنا/ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ضرورت توجه به اجماع برای حل مشکلات کشور، گفت: اگر می‌خواهیم انتخاباتی پرشور داشته باشیم و مذاکرات وین را با موفقیت پشت سر بگذاریم، لازمه‌اش این است اتحاد و انسجام میان گروه‌ها سیاسی مختلف شکل بگیرد.

محمد باقری بنابی در گفت و گو با خبرنگار شفقنا، اظهار کرد: اتحاد و انسجام در داخل کشور قطعا در حل مشکلات کشور تاثیر گذار است و می‌تواند راهگشا باشد. برای حل مشکلات اقتصادی و سرمایه گذاری باید اتحاد و انسجام از نظر اهداف مشخص شده داشته باشیم و همه عقلای جامعه این وحدت را مد نظر دارند.

وحدت و انسجام قدرت مضاعفی به تیم مذاکره کننده می‌دهد

با تهمت و افترا راه به جایی نمی‌بریم

او با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت: در فرصت انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شوراها باید وحدت و انسجام مد نظر قرار بگیرد؛ همچنین با توجه به شرایطی که در مذاکرات وین داریم، این وحدت و انسجام می‌تواند قدرت مضاعفی به تیم مذاکره کننده بدهد؛ بنابراین اگر می‌خواهیم انتخابات پرشور داشته باشیم و مذاکرات وین را با موفقیت پشت سر بگذاریم، لازمه اش این است اتحاد و انسجام میان گروه های سیاسی مختلف شکل بگیرد؛ درحالی که اگر به یگدیگر تهمت و افترا بزنیم راه به جایی نخواهیم برد؛ اما متاسفانه برخی از جریان های سیاسی نمی‌خواهند این وحدت و اجماع در کشور شکل بگیرد.

افزایش قیمت‌ها مبنای اصولی ندارد

اعتماد بین مردم و مسوولین نیاز به بازسازی دارد

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه دولت مسایل اقتصادی و نظارت را رها کرده است و پیگیر معیشت مردم نیست. باید دستگاه های نظارتی خصوصا وزارت صمت و جهاد کشاورزی کارهای اساسی را دنبال کنند چراکه این افزایش قیمت‌ها مبنای اصولی ندارد. مردم باید از مسوولین، صداقت را ببینند ، تا اعتماد بین دولت و مردم بازسازی شودنه اینکه شب بخوابند و صبح ببینند که قیمت ها چند برابر شده است.

باید با وحدت رویه برای حل مشکلات اقتصادی کشور قدم برداریم

باقری در پایان خاطرنشان کرد: امروز همه شاهد افزایش معضلات اقتصادی خصوصا برای مردم و اقشار ضعیف هستیم که نیاز به اجماع و هماهنگی برای حل این مشکلات وجود دارد. شیوع کرونا هم باعث شده که مردم برای تامین معیشت خود با مشکلات بسیاری مواجه شوند بنابراین باید با وحدت رویه برای حل مشکلات اقتصادی کشور قدم برداریم.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2945(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =