جمعه 10 فروردین 1403

فرزندان “بازیگوش” نمی‌توانند جای پدرهای دلسوز را بگیرند/ جای بزرگان مصلح در جمع اصولگرایان نوپا خالی است

photo 2020 07 27 03 00 19 410x285 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش اخبار بناب محمد باقری بنابی نماینده مردم بناب در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است جریان اصولگرا به یک نامزد واحد در انتخابات برسد، گفت: فرزندان “بازیگوش” نمی‌توانند جای پدرهای دلسوز را بگیرند و نقش محوری ایفا کنند، اما امیدوارم با کنار گذاشتن منیّت ها به تصمیمی در راستای حل مشکل مردم برسیم.

باقری‌بنابی (عضو فراکسیون روحانیون مجلس) در گفتگو با “ناطقان” ضمن انتقاد از تندروی‌ها و تشتت اصولگرایان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری گفت: این ایام جای خالی آیت‌الله مهدوی‌کنی خیلی حس می‌شود و غیبت بزرگان مصلح در جمع اصولگرایان “نوپا” ملموس است.

نماینده مردم بناب در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است جریان اصولگرا به یک نامزد واحد در انتخابات برسد، گفت: فرزندان “بازیگوش” نمی‌توانند جای پدرهای دلسوز را بگیرند و نقش محوری ایفا کنند، اما امیدوارم با کنار گذاشتن منیّت ها به تصمیمی در راستای حل مشکل مردم برسیم.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس درخصوص احتمال حضور رئیسی و لاریجانی در انتخابات گفت: بعید است چنین اتفاقی رخ دهد و احتمالا یکی از این دونفر وارد صحنه خواهد شد.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2947(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − یک =