شنبه 8 اردیبهشت 1403

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

امام جمعه موقت بناب گفت: مردم با حضور حماسی در انتخابات به مسئولین پیام می دهند که ما به وظیفه خود عمل کردیم و اینک نوبت شماست که نسبت به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و گرانی های افسار گسیخته اقدام کنید.

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ حجت الاسلام والمسلمین سید باقر سیدی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی جمعه این شهرستان بناب با اشاره به اینکه امروز اولین جمعه ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی و میهمانی خداوند متعال است، گفت: روز اول ماه رمضان روز مغفرت و پاک شدن گناهان انسان‌ها و بقیه روزها برای ترفیع درجه و کسب رتبه بندگی است.

وی افزود: در این ماه مبارک خداوند به بندگان حقیقی خود اجازه صادر می کند که داخل این ماه بابرکت شوند و نشانه‌های اجازه همان حالات روحی و معنوی است که به انسان دست می دهد؛ لذا خصوصاً که ماه مبارک رمضان امسال تقارن با عید نوروز است، حرمت آن را حفظ کنیم تا خدای ناکرده در دید و بازدیدها حرمت شکنی و بی احترامی به این ماه صورت نگیرد.

خطبیب جمعه موقت بناب در بخش دیگر خطبه‌ها با بیان اینکه یکی از مصادیق رعایت تقوا، تقوای سیاسی است، اظهار داشت: حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی که مهمترین آن انتخابات است، الحمدلله ۱۱ اسفند ماه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگاه رهبری و ذوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور برگزار و مردم شریف ایران اسلامی یک جهاد بزرگی انجام داده و با امام شهدا بیعت مجدد کردند و اقتدار و قدرت خود را به جهان نشان دادند.

منتخب مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر و تشکر از حضور تک‌تک آحاد مختلف مردم در پای صندوق های رأی تصریح کرد: در وهله اول از مردم عزیز قدردانی می کنم و در وهله دوم از دست اندرکاران و زحمتکشان انتخابات بخصوص وزارت کشور، استانداران و فرمانداران، شورای نگهبان، اعضای هیئت نظارت، مسئولین امنیتی و انتظامی و همچنین صدا و سیمای جمهوری اسلامی که در برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی تلاش کردند، قدردانی و سپاسگزاری می نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدی ادامه داد: لازم میدانم از مردم غیرتمند آذربایجان شرقی که بنده حقیر را مورد لطف قرار داده و به عنوان یکی از ۵ منتخب خودشان در مجلس خبرگان رهبری انتخاب نموده و قرار دادند، تقدیر و تشکر کنم؛ از درگاه خداوند عاجزانه درخواست می کنم توفیق ادای این مسئولیت بزرگ را آنچنان که مرضی خود و اهلبیت علیهم السلام است، برایم عنایت فرماید.

وی همچنین در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی چه آنهایی که حائز اکثریت آرا شدند و چه آنهایی رأی نیاوردند و با حضور خود تنور انتخابات را گرمیّت بخشیده و زمینه حضور بیشتر مردم در صحنه انتخابات را فراهم کردند، افزود: به همه عزیزانی که در این میدان خدمت، نه در مسابقه قدرت رأی اکثریت مردم را کسب کردند، بخصوص نماینده منتخب مردم شهرستان بناب جناب حجت الاسلام حاج شیخ رضا باقری بنابی تبریک عرض می کنم. انشاءالله نماینده منتخب بناب با حضور پرتلاش و فعال خود مثل گذشته منشأ آثار و برکات در کشور و شهرستان باشند.

امام جمعه موقت بناب با اشاره به اینکه هر انتخاباتی پیامی دارد هم کسانی که شرکت می کنند و هم کسانی که شرکت نمی کنند باید مسئولین نظام پیام هر دو گروه را دریافت کنند، ابراز امیدواری کرد: پیام آنهایی که شرکت می کنند این است که ما به وظیفه خود انجام دادیم و اینک نوبت شماست که نسبت به رفع مشکلات خصوصاً مشکلات معیشتی، اقتصادی و گرانی های افسار گسیخته اقدام کنید.

وی همچنین تأکید کرد: اما پیام آنهایی که در انتخابات شرکت نمی کنند که البته نباید گول دشمنان زخم خورده و مخالفان نظام را بخورند، این است که در برخی از سیاست های گذشته اقتصادی و معیشتی باید تجدید نظر شده و علیرغم زحمات کشیده شده گشایش های اقتصادی به روی مردم باز شود. اینها هیچگاه مخالف نظام نیستند و چنین تصور نشود که ۴۱ درصد که رأی دادند موافق نظام هستند و بقیه که رأی ندادند مخالف نظام؛ آنها نیز مردم همین مرز و بوم اسلامی هستند.

سیدی با اشاره به فرارسیدن ۲۵ اسفندماه سالروز شهادت سردار شهید مهدی باکری فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا گفت: شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی و مغز متفکر دفاع مقدس بلکه یک فرمانده اخلاق، معنویات بود و نه تنها مجاهد جهاد اصغر بلکه مجاهد جهاد اکبر بود؛ او عشق تمام بسیجی ها و بسیجی ها تمام عشق او بودند.

وی در پایان بمناسبت شهادت شهید باکری که به عنوان روز شهردار نامگذاری شده است از خدمات و زحمات دکتر فرید پناهی شهردار پرتلاش بناب تشکر و قدردانی کرد و گفت: تغییرات عمران و آبادانی محسوس و چشمگیر که در نقاط مختلف شهر به چشم می خورد حاصل زحمات شهردار محترم و پرسنل خدوم شهرداری است که در شایسته تحسین و قدردانی است.

#انتخابات

#اخلاق

خبرنگار/. زهرا فرتوت

💠تلگرام @akhbare_bonab
💠اینستاگرام instagram.com/akhbarbonab1399
💠 وب سایتhttp://www.akhbarbonab.irاخباربناب #اخباربناب #بناب #خبرنگار #ذاکراحمدزاده #پایگاهخبریاخباربناب #کباببناب #شهردوچرخه #فولا #فولادصنعتبناب #حوزهولیعصر #فولادظفر #کشمش #نمایندهمجلس #دانشگاهبناب #امامجمعهبناب #فرمانداربناب #شهرداربناب #شورایبناب #مجلسشورایاسلامیبناب #انعکاسبناب #صدایبناب #شهرستانبناب #صورتوتاخانه #نیروگاهبناب #نیرویانتظامیبناب #سپاهناحیهبناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۷ ۱۰ ۴۱ ۲۰ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

یادداشت/پیام تشکر دکتر وحید رضایی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان بناب از مسئولان و مردم شهرستان بناب

دکتر وحید رضایی رئیس سابق بهداشت و درمان شهرستان بناب با پیامی از زحمات تمامی مسئولان شهرستان و مردم فهیم بناب تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + پنج =