جمعه 10 فروردین 1403

مهار آتش‌سوزی در تالاب قره‌قشلاق بناب

61893420 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بناب گفت: دیروز (دوشنبه)، تالاب قره قشلاق بناب طعمه حریق قرار گرفته و چهار هکتار از نی‌زارها و پوشش گیاهی منطقه در آتش سوخت.

به گزارش اخبار بناب به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ صیاد لطفی با اعلام خبر آتش‌سوزی در تالاب قره‌قشلاق این شهرستان، اظهار کرد: دیروز حوالی ساعت ۱۵:۳۰ خبری مبنی بر آتش‌سوزی تالاب قره قشلاق دریافت کردیم که بلافاصله نیروها به منطقه اعزام شدند و آتش خاموش شد، اما مجددا در ساعت ۱۹:۳۰ گزارشی مبنی بر آتش سوزی در همان منطقه اعلام شد که این بار با تلاش نیروهای اعزامی، محیط بانان و اهالی منطقه خصوصا چوپانانی که در محل حادثه حاضر بودند آتش حوالی ساعت ۱۲ شب خاموش شد.

وی ادامه داد: فرماندار این شهرستان نیز تا آخرین لحظه مهار آتش در کنار محیط بانان و اهالی حضور داشت که این امر موجب دلگرمی افرادی شد که به اطفا حریق مشغول بودند.

 لطفی همچنین علت آتش‌سوزی را عامل انسانی عنوان کرد و گفت: بدنبال شناسایی عاملان این حادثه هستیم.

شهریار فتحی، فرماندار شهرستان بناب نیز در این خصوص ضمن قدردانی از تلاش محیط بانان و اهالی منطقه در مهار آتش ابراز امیدواری کرد که دیگر شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − چهار =