پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

شروع بکار شرکت بازرگانی آذر مفید بناب


1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

شرکت بازرگانی آذر مفید بناب فعالیت های خود را در شهرستان بناب آغاز کرد

به گزارش اخبار بناب؛ رئیس هیات مدیره شرکت بازرگانی آذر مفید بناب در جلسه شروع بکار این شرکت که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان ستادی شرکت برگزار شد، به معرفی شرکت پرداخت و اظهار کرد: شرکت بازرگانی آذر مفید بناب شرکت سهامی خاص بوده که از دی ماه 1400 به صورت قانونی مجوز فعالیت خود را در چندین نوع فعالیت شروع کرده است.

سعید خجسته نژند با اشاره به نام‌گذاری شعار سال ۱۴۰۱ از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در این شرکت خواهیم بود.


وی افزود: شهرستان بناب در اجرای موضوعات مختلف این شرکت دچار کمبود بود و با فعالیت گسترده این شرکت میتواند فعالیت شرکت های مختلف غیر بنابی را بومی سازی کند و جایگزین مناسبی جهت در دسترس قرار دادن فعالیت های مختلف باشد.


وی گفت: پس از اتمام فعالیت سایر شرکت ها در بناب، معمولا نیروی کار آنها پس از اتمام پروژه بیکار می شدند که با فعالیت شرکت بازرگانی آذر مفید بناب این نیروها می توانند همچنان به اشتغال ادامه دهند.


خجسته نژند در این جلسه پیرامون وضعیت شرکت آذر مفید بناب، نحوه فعالیت آن، میزان دارایی ها و همچنین وضعیت مالی و سرمایه شرکت توضیحاتی ارائه نمود.

4646464 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

در پایان این جلسه هیات مدیره شرکت بازرگانی آذر مفید بناب به شرح زیر معرفی شدند: مهندس سعید خجسته نژند به عنوان رئیس هیات مدیره، صدرا اصغرزاده به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره، حسان اصغرزاده به عنوان عضو هیات مدیره شرکت بازرگانی آذر مفید بناب انتخاب شدند.


گفتنی است: فعالیت های شرکت بازرگانی آذر مفید بناب در انواع فعالیت های تولیدی و سرمایه گذاری خواهد بود که از جمله مهمترین آنها میتوان به سرمایه گذراری در تولید، صادرات، واردات، آهن آلات و سرمایه گذراری و اجرای پروژهای عمرانی اشاره نمود.

آدرس دفتر مرکزی: شهرستان بناب، برج بلور، طبقه 7، واحد34/ تلفن تماس: 041/37743380

دفتر خدمات مشتریان: خیابان امام، خیابان کارگر/ تلفن تماس؛ 041/37720400

photo 2022 05 30 12 00 04 e1653899149403 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب
photo 2022 05 30 12 00 54 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

photo 2022 05 30 12 00 16 e1653941463899 3 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

4 نظر

  1. دزد بی همه چیز

  2. سلام و عرض ادب به سردبیر اخبار بناب و عوامل
    لازم به ذکر هست در حال حاضر تیم برادران اصغر زاده و خجسته نژند اعلان ورشکستی کردند و شرکت ثبت شده هم بنام آذر مفید یک پوشش پوشالی برای جمع آوری دارایی از اهالی بناب بوده مثل همان (سایت سکه سامن)تمامی دارایی از چند باب مغازه به تملک بیش از ۳۰۰ شاکی درآمده‌ و درحال حاضر هم این اشخاص از بناب به همراه خانواده نقل مکان کردند و پاسخ افرادی که دارای آنها را به یغما برند را نمی‌دهند.
    لطفاً با انتشار این پیام جلوی افرادی که مثل چنین اشخاصی به بهانه سرمایه گذاری و سود دادن فریب دادن رو بگیرید.

  3. دوستان تا میتونید برید پیش قاضی پرونده وبگین که اموال اصغرزاده رو توقیف کنه تا برخی از مشتری های زرنگ که بیشرف تر از اصغرزاده هستن نتونن با فروشش به همه ی پول برسن وبقیه چیزی نمونه.امثال اقای فرهادی که یه مدت خودش از ابشخور اصغرزاده میخورد یا سعید فرجیان یا علی اشرف زاده که یه گروه درست مردن تا تمام اموال رو‌صاحب بشید.حتی وکیل سعیده یزدانی که اون روز تو دادگاه خودش رو‌حامی مردم نشون میداد باتصمیم سعید یزدانی میخواد مصالحه کنه.چون پرونده ورشکستگی قبول شده واین خانم که بیش از۵۰درصد از پولشو گرفته فهمیده باید۳۰درصد از پول گرفته رو برگردونه به دادگاه.دوستان تا میتونید برید پیش قاضی.حرف فرهادی وفرجیان و…رو‌قبول نکنید.برید از وکیل بپرسید.اینا بیشرف تر از اصغرزاده هستن فقط فرصت نداشتن خودشونو نشون بدن.فرجیان که یه مدت خواستگار فامیل اصغرازده بود وچون ندادن بهش عقده کرده.فرهادی هم شاگردش بود مادرش که مرد این اصغرزاده بود پول دفن وکفن ننه اش رو داد اومد مغازه اش پادویی از ورثه ی ننه اش۱۶میلیون پول میگرفت نمیدونم چیکار کرد اصغرزاده انداختش بیرون واون اشرف زاده ی بی همه چیز که مثلا سید هست اون هم که بدتر از این دوتا.لطفا لطفا لطفا برید پیش قاضی تا امثال این لاشخور هانتونن مثل حیدر سید خانی وفامیلش(که میشه دایی اقای سعید اشپززاده؛از خودش بپرسید)همه ی پولشونو تمام وکمال از حساب اصغرزاده بردارن.چیزی نزدیک ۱میلیارد تمام وکمال پول شونو گرفتن.
    لطفا تایید کنید تا مردم اگاه بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − نه =