پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

حمایت از بیماران سرطانی در بناب


8000 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

رئیس هیات مدیره موسسه موعود از شروع بکار این موسسه برای حمایت از بیماری های سرطانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اخبار بناب؛ دکتر امیرحسن خاکپور در اولین نشست خبری اعضای هیئت مدیره موسسه بیماران سرطانی موعود شهرستان بناب با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه متاسفانه بیماری سرطان در منطقه بسیار شده است افزود: از اهدف مهم موسسه حمایت از بیماران سرطانی، کنترل و کاهش آمار ابتلا به سرطان در بناب است.

وی با تاکید بر اینکه در موسسه موعود فقط دنبال کمک مالی به بیماران سرطانی نیستیم، اظهار کرد: حمایت همه جانبه مادی، معنوی و علمی از بیماران سرطانی این شهرستان در سر لوحه کار اعضای هیئت مدیره این مرکز قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با بازدیدی که از موسسه مهرانه زنجان داشته ایم این مرکز به عنوان الگوی موسسه نوپای موعود بناب قرار گرفته است، گفت: در راستای کمک به همشهریان علاوه بر حمایت های مادی از بیماران، موسسه موعود در زمینه های پیشگیری، غربالگری، آموزش و درمان نیز فعال خواهد بود.
وی گفت: یک تیم تحقیقاتی برای چرایی و دلایل افزایش بیماری سرطان در منطقه هستیم که به نتایج و راههای پیشگیری بیشتر و بهتری دست پیدا کنیم.

خاکپور با اشاره به اینکه اعضای هیات مدیره متشکل از جمعی از پزشکان و معتمدین شهرستان هست افزود: هدف نهایی این موسسه در کنار حمایت های همه جانبه از بیماران سرطانی کنترل و کاهش آمار ابتلا به این بیماری در شهرستان بناب است که این امر یاری همه اقشار مردم و مسئولین را می طلبد.

مدیرعامل موسسه موعود نیز در ادامه با اشاره به اینکه این موسسه از ۲ ماه قبل فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: با شناسایی ۲۷۰ بیمار تا به امروز موفق به راه اندازی دفتر این موسسه و همچنین تشکیل پرونده برای ۲۰ نفر بیمار سرطانی ساکن در شهرستان بناب و آغاز حمایت های مالی و دارویی از آن ها شده ایم.

علیرضا داداشی با اشاره به نحوه گسترش فعالیت این موسسه تصریح کرد: فعالیت های این موسسه را در ۴ کمیته مالی، علمی، مددکاری و بانوان تقسیم کرده ایم و هم اکنون هر کمیته در حال فعالیت در سطح شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه این موسسه به هیچ نهاد یا سازمانی وابسته نبوده و فعالیت خیرخواهانه مردمی دارد، تاکید کرد: در راستای رسیدن به اهداف پیش روی این موسسه از مردم شریف شهرستان بناب خواهشمندیم دست خدمتگزاران خود در موسسه را گرفته و حمایت های مادی و معنوی خود را از بیماران سرطانی شهرستان بناب دریغ نکنند.

گفتنی است: دفتر موسسه حمایت از بیماران سرطانی بناب “موعود” هم اکنون در طبقه همکف درمانگاه حکیم واقع در ساختمان سابق دانشگاه آزاد دایر بوده و آماده ارائه خدمات و دریافت کمک های مادی و معنوی مردم بناب است.
خبرنگار ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =