جمعه 31 فروردین 1403

هدفم خدمت به مردم شریف شهرستان بناب خواهد بود

فرماندار شهرستان بناب؛ هدفم خدمت به مردم شریف شهرستان بناب خواهد بود

1 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ فرماندار جدید شهرستان بناب در مراسم تودیع و معارفه خود بااشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای پیشرفت و توسعه شهرستان بناب به کار خواهم بست. اظهار کرد: از تمام کسانی که به من اعتماد کردند و این سمت را به عهده ما سپردن تقدیر و تشکر میکنم و قطعاً تمام تلاش خود را برای توسعه و آبادانی شهرستان بناب به کار خواهم بست.

رضا لعلی در مراسم تودیع و معارفه فرمانداری بناب اظهار کرد: بیش از ۱۸ ماه در کنار فرماندار سابق به عنوان بخشدار توانستیم خدمات بسیار خوبی را در روستاها ارائه بدهیم و امیدواریم اهالی روستاهای شهرستان بناب از خدمات گسترده بخشداری رضایت کامل داشته باشند و اگر کم کاری بود ما را ببخشند.

وی گفت: بنده از اولین روز قبول بخشداری تنها هدفم خدمت به مردم شریف شهرستان بناب بود و خوشحالم امروز می‌توانم در پست و سمت جدید فرمانداری از صمیم قلب و به صورت شبانه روزی به مردم شریف شهر و روستا های شهرستان بناب خدمت کنم.

لعلی در پایان ضمن دعوت از تمامی گروه ها و نخبگان شهرستان بناب برای همکاری و همیاری در توسعه و آبادانی شهرستان بناب گفت: از خداوند متعال خواستاریم نیرو و اعتماد نفس کافی را جهت خدمت صادقانه به مردم فهیم و شریف شهرستان بناب بدهد تا بتوانیم به عنوان سرباز کوچک ولایت به مردم خدمت کنیم.
به گزارش ایسنا: در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های شهریار فتحی فرماندار سابق شهرستان بناب رضا لعلی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

indexukk - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =