پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

بدون فرودگاه امکان توسعه جنوب استان وجود ندارد

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه جنوب استان بدون احداث فرودگاه، امکان پذیر نخواهد بود.

ind - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ حجت الاسلام محمد باقری بنابی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بناب با اشاره به اینکه رضا لعلی اولین فرماندار بومی شهرستان بعد از تاسیس فرمانداری بناب است گفت:
همیشه گزینه بومی برای انتخاب مسئولان بسیار موفق آمیز بوده چرا که گزینه بومی به مشکلات و آداب و رسم و رسوم منطقه بیشتر آشنایی و دلسوزی بیشتری دارد.

وی از زحمات فتحی فرماندار سابق بناب تقدیر کرده و اظهار کرد: فرماندار سابق در این ۱۸ ماه که گذشت برای این شهرستان زحمات زیادی کشیدند و با مساعدت های ایشان، پروژه های عمرانی و درمانی زیادی در بناب کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی تاکید کرد: در سال ۱۳۶۷ فرمانداری بناب تاسیس گردید که در آن زمان صنایع کمی در بناب فعالیت داشت و امروز پس از گذشت ۳۴ سال شهرستان بناب از نظر تولید، صادرات، دانشگاه، کشاورزی، حوزه علمیه پیشرفت قابل توجهی داشته است و عامل اصلی پیشرفت و موفقیت، وحدت، انسجام و همدلی مسئولین و مردم بوده است.

حجت الاسلام باقری بنابی توسعه جنوب استان را بدون احداث فرودگاه امری ناممکن عنوان کرد و افزود: توسعه جنوب استان بدون احداث فرودگاه جدید امکان ندارد چرا که شهر های جنوب استان برای مراجعه به فرودگاه باید مسیر طولانی را طی کنند اما اگر این فرودگاه در نزدیکی شهرشان باشد، میتوانند به راحتی کارهایشان را انجام دهند و این امر باعث جذب بیشتر سرمایه گذار در شهر خودشان خواهد بود.
انتهای خبر/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سه =