یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

تلاش شهرداری شهرستان بناب برای سرمایه گذاری ۷ هزارمیلیاردی در شهر بناب

شهردار بناب از سرمایه گذاری ۷ هزارمیلیاردی در شهر بناب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ فرید پناهی در همایش معماری و شهرسازی معاصر ایران که با حضور وحید قبادیان معمار و استاد برجسته کشوری در بناب برگزار شد با اشاره به اینکه مشکلات شهری ما در حال حاضر به انقطاع از تاریخ و فرهنگ شهرهایمان باز می گردد، توسعه شهرها با توجه به تاریخ و فرهنگ محلی را به عنوان یک ضرورت دانسته و اظهار داشت: عدم همکاری نخبگان در برنامه ریزی شهری و توسعه گام به گام آن موجب تهدید بافت شهرها خواهد شد.

photo 2023 04 29 17 30 18 300x210 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

وی افزود: شهرداری‌ها با وجود مشکلات عدیده ای چون مشکلات مالی، قوانین دست و پاگیر و … باید برای حفظ ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و اجتماعی هم تلاش کنند تا هویت شهرها حفظ شود.

شهردار بناب با اشاره به اینکه شهرستان بناب از کم وسعت ترین شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی و سومین قطب فولاد کشور است، گفت: عدم توجه به مسائل و مشکلات زیست محیطی، شهرستان بناب را با بحران های اجتماعی روبرو خواهد کرد.

🔸وی حل معضل انواع آلودگی اعم‌ از آلودگی هوا و آلودگی صوتی را در گرو همکاری همه مجموعه های این شهرستان دانسته و افزود: با حل این معضل می‌توان در بستر مناسب توسعه ای و جغرافیایی یک مجموعه پر توان و آتیه دار داشت.

کلیددار شهر بناب با تاکید بر اینکه توسعه شهرستان بناب و منطقه در گرو توسعه شهری شهر بناب است، خاطرنشان کرد: در تلاشیم با افزایش کیفیت فضاهای شهری با در نظر گرفتن ظرفیتهای تاریخی، فرهنگی و اجتماعی شاهد تبدیل بناب به شهری رقابت پذیر، پایدار و هوشمند باشیم.

پناهی افزود: تحقق بودجه ۱۰۰ درصدی در سال گذشته و جهش بیش از دو برابری بودجه امسال شهرداری بناب و افزایش آن به ۵۰۰ میلیارد تومان در راستای تلاش برای گام‌ گذاشتن در این مسیر است.

پناهی در ادامه با تاکید بر اینکه برای تحقق این‌ اهداف باید تولید ثروت در شهر اتفاق بیافتد، اظهار داشت: پیگیریم تا پروژه های سرمایه گذاری به ارزش ۷۰۰۰ میلیارد تومان در شهر بناب را آغاز کنیم.

شهردار شهر بناب در انتها از کلیه نخبگان خواست تا پای کار آمده و شهرداری را با همکاری نهادهای بالادستی جهت نیل به اهداف توسعه شهری همراهی کنند تا توسعه شهر بناب محرکی برای توسعه شهرستان بناب و منطقه باشد./بینا 20

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شانزده =