کاهش ۳۰ درصدی اعزام بیماران شهرستان بناب به مرکز استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کاهش ۳۰ درصدی اعزام بیماران از شهرستان بناب به مرکز استان خبر داد و این امر را نشان از پیشرفت حوزه درمانی بناب دانست.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ بهمن نقی پور در جمع مسئولان شهرستان بناب از پرداخت تمامی معوقات و بدهی کاردرمان خبر داد و اظهار کرد: طی چند ماه گذشته حجم بسیار زیادی از معوقات مختلف کادر درمان باقی مانده بود که به طور کامل پرداخت شد.

emam benab0 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

وی با اشاره به اتمام پروژه های درمانی در شهرستان بناب گفت: خوشبختانه با همکاری مسئولان شهرستان و استان توانستیم اکثر پروژه های درمانی شهرستان را به اتمام برسانیم و می توانیم بگوییم که در حال حاضر تقریباً پروژه نیمه تمامی در شهرستان بناب وجود ندارد.

نقی پور از کاهش ۳۰ درصدی اعزام بیماران از شهرستان بناب به تبریز خبر داد و گفت: سیر نزولی این آمار نشان می دهد که خدمات درمانی در شهرستان بناب به خوبی در حال رشد و توسعه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر اینکه پیگیر نواقص و مشکلات حوزه درمانی شهرستان بناب هستیم، گفت: برخی از مشکلات مانند جذب پزشک از نیازهای مهم شهرستان بناب است که به دنبال رفع این نیازها هستیم.

اخبار بناب/روبیکاhttps://rubika.ir/akhbarbonab
اخبار بناب/ایتا http://eitaa.com/akhbarbonab

اخبار بناب /سروش splus.ir/akhbarbonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۷ ۱۸ ۱۳ ۳۱ ۱۳ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

عکس خبری/نمای زیبا ورودی مسجد تاریخی مهرآباد شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ عکس خبری مربوط به نمای زیبا ورودی مسجد تاریخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 18 =