پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

پروژه‌های نیمه تمام ورزشی بناب به 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی شهرستان از جمله استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری همچنین سالن ورزش باستانی شهرستان ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و تکمیل این استادیوم مطالبه عمومی مردم بناب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از از بناب،  محمد باقری‌بنابی عصر امروز در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی سه پروژه ورزشی در شهرستان بناب  با اشاره به تحولات صورت گرفته در حوزه آموزش و پرورش شهرستان در امر مدرسه‌سازی اظهار کرد: امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم با تحول در حوزه ورزش و تأمین اعتبارات لازم در این حوزه شهرستان بناب به شهرستان سبز تبدیل شود.

وی افزود: برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی شهرستان از جمله استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری همچنین سالن ورزش باستانی شهرستان ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و تکمیل این استادیوم مطالبه عمومی مردم بناب است.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم طی سخنانی تصریح کرد: ارتقای سطح سلامت و رفاه مردم به عنوان اصل اساسی است که اهمیت مضاعفی برای دولت سیزدهم دارد و همین امر مسؤولیت دولتمردان را دوچندان کرده است.

برنا فیروزی ضمن انتقاد از عدم شناسایی و جذب کافی و مناسب ظرفیت های ورزشی جوانان خواستار نوگرایی در دولت جدید شد و متذکر شد: برای بهره‌برداری از ظرفیت ناب قشر جوان خصوصاً در حوزه ورزش بسیج کامل امکانات مادی، معنوی، نیروی انسانی و شناخت ظرفیت‌های ملی، منطقه‌ای و محلی باید اتفاق بیفتد.

 فرماندار بناب همچنین در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های نماینده شهرستان برای اتمام پروژه‌های ورزشی گفت: اولویت دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و به جای آغاز پروژه‌های جدید تلاش خواهیم کرد پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم.

رضا لعلی سپس از دهیار، اعضای شورای اسلامی و اهالی روستای آخوند قشلاق خواست در حفظ و نگهداری این سالن همت کنند.

گزارش فارس حاکی است، با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع وزیر ورزش و جوانان سالن ورزشی چندمنظوره روستای آخوند قشلاق از توابع شهرستان بناب افتتاح و کلنگ احداث سالن چندمنظوره روستای چپقلو به مساحت 4 هزار متر مربع همچنین سالن چندمنظوره روستای کوتمهر که در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع و زیربنای 1400 متر مربع احداث خواهد شد، به زمین زده شد.

این پروژه‌ها با اعتبارات دولتی توسط اداره ورزش و جوانان احداث و تکمیل خواهند شد.

سالن ورزشی چندمنظوره روستای آخوند قشلاق که از سال 1392 شروع شده بود، بعد از 9 سال با اعتباری بالغ بر 56 میلیارد ریال در زیربنای 1400 متر مربع تکمیل شده است.

ضرورت ترویج اخلاق در بین ورزشکاران

 معاون وزیر ورزش و جوانان به اتفاق مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در ادامه حضور در شهرستان بناب با حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

فیروزی در این دیدار با بیان اینکه رویکرد این دولت مردمی انتخاب مدیران جوان است، ابراز امیدواری کرد که با این رویکرد برای تحول، گسترش و توسعه ورزش بیش از پیش تلاش شود.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی امام جمعه بناب نیز در این دیدار از ترویج موفق اخلاقیات در ورزش استان سخن گفت و افزود: نیاز جامعه کنونی ما ترویج اخلاقیات در بین ورزشکاران و جوانان برتر است که برنامه‌های فرهنگی اداره‌کل ورزش این موضوع را تأیید می‌کند.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 10 =