پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

وضعیت بیماری کرونا در بناب روند صعودی دارد

وضعیت بیماری کرونا در بناب روند صعودی دارد

به گزارش اخبار بناب/ فرماندار شهرستان بناب با بیان اینکه متاسفانه وضعیت بیماری کرونا در سطح شهرستان نسبت به روزهای گذشته روند صعودی داشته است، گفت: از شنبه این هفته وضعیت شهرستان نارنجی اعلام شده است؛ اما حتی وضعیت نارنجی نیز پایدار نبوده و با آمار بالای مبتلایان در روزهای آینده پیش‌بینی می‌شود، وضعیت شهرستان قرمز شود.

ایسنا:شهریار فتحی در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا شهرستان بر لزوم مدیریت پیک چهارم بیماری از طریق اتحاد و انسجام همگانی تاکید کرد و افزود: باتوجه به گزارش‌های ارائه شده کرونای جهش یافته موسوم به کرونای انگلیسی نسبت به نوع قبلی از سرعت انتقال و میزان کشندگی بیشتری برخوردار بوده و هرگونه سهل‌انگاری در مقابله با آن تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت، لذا لازم است در سایه اتحاد و انسجام همگانی بیماری مدیریت شود.

وی با اشاره به نقش خوب و پر اهمیت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مدیریت پیک سوم بیماری افزود: تجربه موفق این طرح که به همت بسیجیان عزیز و شبکه بهداشت و درمان انجام گرفت در مدیریت هوشمند و محله‌ محور بیماری بسیار موثر بود و از مدافعان گمنام که در این طرح فعالیت خالصانه می‌کنند، تشکر کرد. 

وی از شبکه بهداشت و درمان خواست تا ابزار و امکانات لازم را در اختیار بسیجیان قرار داده تا با قدرت بیشتری این طرح را در شهرستان بناب به منظور کنترل پیک چهارم بیماری اجرائی شود.

فتحی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر امیدآفرینی و ایجاد نشاط در بین مردم، اظهار کرد: متاسفانه این مسئله بعضی وقت‌ها از طرف رسانه‌ها نادیده گرفته می‌شود.

وی گفت: در حالی که بسیاری از مدیران شهرستان در این وضعیت جنگ اقتصادی نابرابر شبانه روز برای حل مسائل و مشکلات مردم تلاش می‌کنند در انعکاس اخبار مثبت که می‌تواند موجب افزایش امید و نشاط در بین مردم شود از طرف برخی رسانه‌ها کوتاهی می‌شود.

 فرماندار بناب با اشاره به تلاش ۱۵ ماهه کادر درمان گفت: وظیفه همه ما حمایت از عزیزانی است که بدون هیچ ادعایی شبانه روز در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا جهاد می‌کنند و هیچ کس حق جسارت به آن‌ها را ندارد.

وی با اعلام اینکه در این ایام پیک چهارم کرونا هیچ دور کاری برای رییس ادارت نیست، افزود: حتی مدیران ادارات از مرخصی‌های خود و برگزاری جلسات غیر ضروری در این ایام خود داری کرده تا باهم در کنار مردم با وحدت و همدلی بیشتر با حداکثر انرژی و رعایت حقوق شهروندی در خدمت مردم باشند.

وی برگزاری هر گونه تجمع و مراسم را مغایر با شرایط کرونایی در وضعیت نارنجی دانست و گفت: از مردم می‌خواهیم جز در موارد ضروری از خانه‌های خود خارج نشوند.

انتهای پیام/ذاکر احمدزاده

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2842(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یک =